2 צפייה בגלריה
יאיר לפיד
יאיר לפיד
יאיר לפיד
(צילום: יואב דודקביץ' )
שר החוץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד נמצא אמש (יום שני) מאומת לקורונה. השר לפיד שוהה בביתו בבידוד ומרגיש טוב. שלשום נודע כי גם השר לביטחון הפנים עמר בר-לב נדבק בנגיף, לפני שהספיק לקבל את מנת החיסון הרביעי. בשבוע שעבר אובחן גם סגנו של לפיד, עידן רול, כחיובי לקורונה - אחרי שתועד רוקד במסיבה בסילבסטר ללא מסכה.
בציוץ בטוויטר כתב לפיד: "אכן, אני מאומת לקורונה. מרגיש מצוין כי אני מחוסן. לכו להתחסן, שימו מסכה, נעבור את זה יחד". בעקבות הידבקות לפיד עבר בנט בדיקת אנטיגן שבה נמצא שלילי לקורונה.
בישיבת הממשלה: לפיד השתעל, בנט חייך - ועטה מסכה
(צילום: לע''מ)

2 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
לפיד לצדו של ראש הממשלה בנט
(צילום: אמיל סלמן)
לפיד נכנס אתמול לבידוד וביטל את ישיבת סיעת יש עתיד אחרי שאחד ממאבטחיו הצמודים מיחידה 730 של שב"כ אומת לקורונה. הוא עזב את הכנסת לביתו ועבר בדיקה כנדרש - שבה אובחן כחיובי. גם מנכ"ל משרד החוץ, אלון אושפיז, נמצא מאומת לנגיף - ועובדים במשרד החוץ שבאו עמו במגע עברו בדיקות קורונה.
לפיד השתתף ביום ראשון בישיבת ראשי הקואליציה והממשלה וישב ליד בנט. כמו כן, הוא נראה מתלחשש עם שר המשפטים גדעון סער.
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב להידבקותו של לפיד, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מאחל רפואה שלמה לשר החוץ. בריאות לפני הכל". לפיד השיב לו: "הרבה תודה. מעריך מאוד".
מלבד חברי הממשלה, ישנם גם חברי כנסת שנדבקו לאחרונה בנגיף - ובהם אתי עטיה, אופיר כץ וחיים כץ מהליכוד, יואב בן צור מש"ס, ישראל אייכלר מיהדות התורה (בפעם השנייה) ומיכאל ביטון מכחול לבן.
פורסם לראשונה: 22:20, 10.01.22