רגב, כ"פסל החירום", נואמת ב"משתה פורים"
(מתוך הפייסבוק של מירי רגב)

שני מפגינים הגיעו סמוך ל"משתה פורים" שערכה שרת התחבורה מירי רגב, אבל בנאומה בכנס בראשון לציון - בזמן שהיא מחופשת לפסל החירות - אמרה רגב כי "האנרכיסטים ניסו לפגוע באירוע המסורתי שלי ולא הצליחו".
"תודה רבה שבאתם מצפון ומדרום לכנס שלי, למרות הניסיון של המפגינים להפריע לנו", אמרה רגב. "חג שמח גם לאנרכיסטים, אלו שניסו לפגוע באירוע המסורתי שלי ולא הצליחו. אנחנו לא נבהלים ומפחדים מכם".
3 צפייה בגלריה
מירי רגב
מירי רגב
פסל החירות רגב, ב"משתה פורים"
(צילום: מוטי קמחי)
3 צפייה בגלריה
מירי רגב
מירי רגב
(צילום: מוטי קמחי)
3 צפייה בגלריה
מירי רגב
מירי רגב
(צילום: מוטי קמחי)
היא הסבירה את התחפושת ואמרה: "אני מחופשת לפסל החירות כי אנחנו רוצים חירות ושוויון והזדמנות שנייה לישראל השנייה. נבחרנו למשול ולהביא לאזרחים חירות. ברוח התקופה הנוראית והניסיונות להפיכה שלטונית, יחד נניף את האור ונאיר את הדרך שלה באמת וצדק".
רגב סיפרה על "מגילה עם מסר ברור. זה סיפור על פייק-דמוקרטיה שרוצים להנחיל פה שנים. השבוע היה שיא השיאים - מצור על אשת ראש הממשלה שהלכה למספרה, אלפי אנשים עם שנאה בעיניהם וארגוני זכויות הנשים לא מדברים כי זו אשת בנימין בן צילה. הם מפיצים שקרים בכדי למנוע את נפילת ממלכת השופטים".
"הם נכנסים לחרדות ומכריזים מלחמה כי אוי ואבוי הם צריכים להתחלק בעוגה", אמרה השרה מהליכוד. "זו השיטה שלהם, הסיפורים וההפחדה. אני קוראת להידברות ומצטרפת לדבריו של ראש הממשלה, אבל הידברות ללא תנאים מוקדמים וללא עצירת החקיקה".
"אני קוראת לכם אזרחי מדינת ישראל, אל תפלו לדה-לגיטימציה, להפחדות ולהיסטריה שמנסים לזרוע בציבור", סיימה רגב. "הם מייצרים היסטריה מסיבות פוליטיות מבלי שיש לזה אחיזה במציאות. אני קוראת לראשי האופוזיציה - תתעשתו ומהר, תנהגו בצורה אחראית, קבלו בכבוד את דין הבוחר".