ד"ש מהחזית: המסר היומי מהחיילים שלנו
ידיעות אחרונות ו-ynet מצדיעים ללוחמים: מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים התגייסו כדי להגן על כולנו. הם עזבו את הבית, הצטיידו, יצאו לשטח ומאז הם פועלים למען ביטחון ישראל עם רוח גדולה, נחישות ותקווה שבתום הקרבות, השקט והביטחון ישובו אלינו. מדי יום אנחנו מבקשים מכמה מהם לספר לנו מה הכי בוער בהם למסור לאזרחי ישראל כרגע.
1 צפייה בגלריה
שחף רז
שחף רז
שחף רז
(צילום: מתוך הווידיאו)
שחף רז מוסר: "שלום לעם ישראל, כמה שאני אוהב אתכם. אנחנו עוברים תקופה, אחת הקשות שידענו, אבל לראות אתכם ככה מאוחדים בעורף, תורמים, מתנדבים ומחבקים האחד את השני, מזכיר לנו פה על מה אנחנו נלחמים. אתם תשמרו על האחדות ואנחנו נשמור עליכם. אוהב אתכם".
אביב מור יוסף אומר: "שלום לעם ישראל היקר, בקשה ממני אליכם: תישארו מאוחדים גם בימים האלה. חשוב לזכור את האחדות הזאת כי היא הכוח של כולנו". אלירן מבקש לנצל את ההזדמנות כדי לספר לאהובתו שהוא חושב עליה: "אני רוצה למסור ד"ש לשקד ליעני. אהובה שלי, אני אוהב אותך. ולכל המדינה, תשמרו על עצמכם! תהיו חזקים! אנחנו ננצח את זה וזה ייגמר בסוף. ד"ש לאמא, לאבא, לכל האחים ולכל הבני דודים. צה"ל הכי חזק בעולם ואנחנו ננצח".
גם אלמוג מבקש למסור דרישת שלום חמה: "ד"ש לאמא, לאבא, לכל המשפחה, לכל האחיות. אוהב אתכם, מחכה לחזור הביתה. אנחנו כאן כל הצוות נלחם ביחד, אנחנו חזקים ומחכים לסיים עם זה כבר. תהיו רגועים, אנחנו פה, יודעים את העבודה, ואנחנו נגמור עם זה כמה שיותר מהר". עדי מסכם: "אני רוצה להגיד לכולם תודה רבה על התרומות! זה עוזר מאוד להרים את הראש ולא לוותר. עברנו את פרעה, נעבור גם את זה".