ד"ש מהחזית: המסר היומי מחיילי ישראל
ידיעות אחרונות ו-ynet מצדיעים ללוחמים: מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים התגייסו כדי להגן על כולנו. הם עזבו את הבית, הצטיידו, יצאו לשטח ומאז הם פועלים למען ביטחון ישראל עם רוח גדולה, נחישות ותקווה שבתום הקרבות, השקט והביטחון ישובו אלינו.
1 צפייה בגלריה
אלמוג ודוד
אלמוג ודוד
אלמוג ודוד עם ד"ש מהחזית
(צילום: מתוך הווידיאו)
מדי יום אנחנו מבקשים מכמה מהם לספר לנו מה הכי בוער בהם למסור לאזרחי ישראל כרגע. יצחק חזרתי החליט לנצל את ההזדמנות כדי לשיר את "המלחמה האחרונה" של יהורם גאון: "אני מבטיח לך, ילדה שלי קטנה, שזאת תהיה המלחמה האחרונה". דביר מבקש להודות לאזרחים שבעורף, ומבהיר: "הכול בסדר איתנו, לא חסר לנו כלום, תהיו חזקים", ומסיים, איך לא, עם ד"ש משפחתי: "אמא, אני אוהב אותך".
דוד בן זכאי מצטרף לחיזוקים: "תהיו חזקים שם בבית ובעורף ובכל מקום שאתם. תתפללו עלינו והלוואי שניפגש באירועים שמחים". אלמוג אלו רוצה להודות על האהבה הגדולה שהוא ויתר החיילים מקבלים כעת: "היו שבועיים קשים אבל עברנו את זה. אני מבסוט מהאהבה שלכם, מבסוט מהעזרה שלכם, תודה רבה".
קורל טאוב במסר מחזק: "עם ישראל חי, עם ישראל חזק, אנחנו ננצח את זה, אנחנו נעבור את זה", וגלעד סנה מסכם: "עם ישראל, תהיו חזקים! אנחנו פה עם המוטיבציה הכי גבוהה שיש. לא נעצור עד שננצח. אנחנו פה בשביל הילדים שלנו, בשביל העתיד שלנו, אנחנו אוהבים אתכם מאוד, עם ישראל חי ואנחנו ננצח".