חסן אבו-סיף בן ה-35, שנורה למוות אמש (שבת) ברחוב הרב רובינשטיין ביפו, סמוך למסגד בשכונה שבה הוא מתגורר, נרצח לעיני ילדתו בת ה-6. היא הזעיקה בצעקות את המשפחה והשכנים: "אבא נפל, תגיעו מהר". לפני כחודש נולדה לו תינוקת, ואבו-סיף התכונן לכך מבעוד מועד.
1 צפייה בגלריה
חסן אבו סיף
חסן אבו סיף
חסן אבו-סיף
אבו-סיף נורה אתמול על ידי אלמונים, והרקע לאירוע עדיין אינו ידוע. עלי אבו-סיף, אביו, סיפר כי "בני שטף את הטרקטור בכניסה לבית שלו, ובתו בת השש עמדה לידו. באותו רגע הגיע אלמוני וירו בו למוות לעיני הילדה, שאמרה: 'אבא נפל, תגיעו לבדוק מה קרה לו. תגיעו מהר הוא לא עונה לי ואני רוצה לשמוע אותו'. רגעים לאחר מכן נודע לנו שהוא נפטר".
האב הוסיף: "בני לא עשה רע לאף אחד. הוא דאג לבני משפחתו, שאהב אותם מאוד. היה יצא למקום עבודתו וחזר לבית, ונשאר ליד אשתו ושתי הילדות. הוא היה בקשר טוב עם כולם, אבל הנשק חטף אותו ממשפחתו - נרצח בדם קר. אדם טוב והגון, לא ציפינו שנאבד את היקר שלנו".
לדברי האב, "לבן שלי נולדה תינוקת לפני כחודש, והוא לא השלים איתה את שמחתו הגדולה. הוא עשה לקראתה הכנות מיוחדות והביע את שמחתו. מצער ששתי הבנות התייתמו. מתפלל לאלוהים שהבן שלי יהיה הקורבן האחרון".
חברו של חסן סיפר כי "אני לא מעכל שהוא נרצח. הוא התנהג כרגיל, ולא הרגשתי שהיה מאוים. עצוב מאוד שהגענו לתוצאות כאלו. לבי נקרע על חבר טוב ונהדר".