הבן שלה כבר 11 חודשים ויומיים בשבי חמאס - והיא נאלצת להתמודד עם איומים ברשת: המשטרה עצרה תושב נהריה בן 36 בחשד לפרסום סרטון שבו נראה מאיים בסכין על עינב צנגאוקר, שבנה מתן בשבי בעזה.
סרטון האיומים על עינב צנגאוקר

עינב צנגאוקר. את שהולכת להפגנות של משפחות החצופים (הטעות במקור) - אני אתפוס אותך בהפגנה, אני אתנפל עלייך", אמר החשוד בסרטון, בזמן שהוא מנופף בסכין.
לאחר פרסום הסרטון, התקבלה במשטרה תלונה מקוונת. עם קבלתה וצפייה בסרטון פתחו שוטרי משטרת לב תל אביב במרחב ירקון בחקירה והצליחו להגיע לזהותו של החשוד.
1 צפייה בגלריה
עינב צנגאוקר
עינב צנגאוקר
עינב צנגאוקר בהפגנה
(צילום: בן כהן )
אתמול עצרו בלשי תחנת לב תל אביב את החשוד, תושב נהריה. הוא הועבר לחקירה במשטרת לב תל אביב ויובא היום לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.
עינב צנגאוקר העידה במשטרה ואמרה לאחר מכן: "אמא שהבן שלה חטוף בעזה לא מפחדת מאף בריון מוסת שמאיים עליי בסרטונים עם סכין. יש לי ילד להציל ואלחם עליו ועל עוד 100 חטופים ולא אעצור עד שכולם יחזרו אלינו הביתה בעסקה. ההסתה והאלימות לא ירתיעו אותי. הגיע הזמן שראש הממשלה והשרים יגנו את ההסתה והרעל נגד משפחות חטופים, ויקדמו את העסקה שעל השולחן מחודש יולי שתחזיר אלינו הביתה את האהובים שלנו. העם רוצה את החטופים בבית ולא מוכן שנתניהו יקריב את החטופים למוות, עבור שרידותו האישית".