מודיעה לעוקבים בטיקטוק: יש לי קורונה, אני בבידוד בשירותי המטוס

עשרה ימי בידוד מתחילים בשעות בתוך שירותי המטוס: אמריקנית סיפרה כיצד בודדה עצמה בשירותי מטוס, אחרי שבבדיקה שערכה במהלך טיסה משיקגו לאיסלנד אומתה כחיובית לקורונה. צפו בסרטון שלה מהשירותים שהפך לוויראלי.
מריסה פוטיאו, מורה בבית ספר יסודי ממישיגן, אמרה כי החלה לחוש כאב גרון במהלך הטיסה. היא הלכה לשירותים וביצעה בדיקה מהירה שהוכיחה כי אכן נדבקה. "תוך שתי שניות ראיתי שיש שני קווים", אמרה ל-"NBC ניוז" על הרגע שבו הבינה כי היא מאומתת. "היו 150 אנשים במטוס, והחשש הגדול שלי היה שאדביק אותם".
2 צפייה בגלריה
מריסה פוטיאו נכנסה לבידוד בשירותים של מטוס בדרך לאיסלנד
מריסה פוטיאו נכנסה לבידוד בשירותים של מטוס בדרך לאיסלנד
מריסה פוטיאו בשירותי המטוס, בדרך לאיסלנד
2 צפייה בגלריה
מריסה פוטיאו נכנסה לבידוד בשירותים של מטוס בדרך לאיסלנד
מריסה פוטיאו נכנסה לבידוד בשירותים של מטוס בדרך לאיסלנד
"הייתי היסטרית". המורה האמריקנית בשירותים של מטוס "איסלנדאייר"
היא חלקה את החדשות בטיקטוק, כשפרסמה סרטון קצר מתוך השירותים כשהיא כותבת: "זו נקודת המבט כשמתגלים כמאומתים לקורונה מעל האוקיינוס האטלנטי. תודה לאיסלנדאייר על הבידוד VIP שלי". פוטיאו אמרה כי נשארה בשירותים לכל אורך הטיסה, כשהיא מסתייעת בדיילת רגנילדור "רוקי" איריקסדוטיר כדי לקבל מזון ושתייה.
הסרטון שהעלתה ב-21 בדצמבר נצפה כבר יותר מ-4 מיליון פעמים, וגולשים תהו כיצד הצליחה לעלות על הטיסה. היא הסבירה כי בשתי בדיקות PCR שנערכו לה לפני כן יצאה שלילית. "לא הצלחתי להגיע ליעד", עדכנה בטיקטוק. "אני בבידוד לעשרה ימים באיסלנד". לאחר מכן פרסמה סדרת סרטונים ממלון הבידוד ברייקיאויק.
בריאיון ל-CNN אמרה כי היא מחוסנת שאף קיבלה בוסטר, וסיפרה כי הייתה בדרך לשווייץ עם אחיה ואביה בעת שאובחנה כמאומתת באוויר. "בחרתי להישאר בשירותים כי לא רציתי להיות ליד אחרים בטיסה", אמרה פוטיאו שבמשך שלוש משש שעות הטיסה מארצות הברית לאי הצפון-אירופי שהתה בשירותים.
היא הודתה לדיילת "רוקי", והשתיים אף שמרו על קשר עם הגעתה לאיסלנד, שם הדיילת פינקה אותה בכריכים במלון הבידוד - וגם במתנות לכריסמס. "היא פשוט מלאכית", אמרה על הדיילת. "הייתי היסטרית, בכיתי", סיפרה פוטאיאו על הרגע שבו הבינה כי היא מאומתת. הדיילת, שניסתה ללא הצלחה להעביר אותה לכיסא אחר ומבודד יחסית בגלל שהמטוס היה מלא, הרגיעה אותה: "ברור שזה מלחיץ, אבל זה חלק מהתפקיד שלנו".