2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בירושלים
זירת הרצח בירושלים
זירת הרצח בירושלים
(צילום: דוברות המשטרה)
עובד זר ממולדובה, בשנות ה-20 לחייו, נרצח הלילה (בין ראשון לשני) במהלך קטטה בדירה ברחוב חנוך אלבק בשכונת ארנונה בירושלים, וגבר בשנות ה-40 לחייו נפצע באורח בינוני. צוות מד"א קבע את מותו של הצעיר במקום, ופינה את הפצוע לבית החולים הדסה עין כרם.
המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח ועצרה ארבעה חשודים במעורבות כשהרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין שכנים. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו באיסוף ממצאים מהזירה ובמקביל חוקרים נשלחו לבית החולים שאליו פונה הפצוע. "חקירה המשטרה נמשכת", נמסר.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בירושלים
זירת הרצח בירושלים
הרקע: ככל הנראה סכסוך בין שכנים. ארבעה נעצרו
(צילום: דוברות המשטרה)
הדיווח על הקטטה התקבל בשעה 01:28 במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים. "חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותו של צעיר בשנות ה-20 לחייו ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, גבר בשנות ה-40 במצב בינוני עם פציעות חודרות", נכתב בהודעה.
הפרמדיק אילן גור אריה שמתגורר בשכונה הוזעק לאירוע. הוא סיפר כי כשהגיע למקום ראה צעיר מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות: "הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו, גבר נוסף בשנות ה-40 שהיה במקום היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני".