רגע המעצר של הדוקר ביפו

חשד לפיגוע ביפו: פלסטיני בן 18 ששהה בישראל ללא היתר ניגש היום (א') בצהריים לבני זוג שהלכו ברחוב בת ים בעיר, דקר את הגבר (67) ופצע אותו באורח בינוני. הוא נמלט מהמקום רגלית, והמשטרה הזרימה כוחות גדולים למקום. צפו בתיעוד מרגע המעצר בפתח הכתבה.
הכוחות פתחו בסריקות שכללו גם מסוקים, והחשוד נעצר כעבור כשעה כשהוא במבנה סמוך לזירת הדקירה. בתחילה הרקע לא היה ברור, ובמשטרה בדקו את כל האפשרויות לאור העובדה שמבני הזוג לא נגנב דבר. עם זאת, בעת שהפלסטיני, במקור מאזור ג'נין, נעצר והובא לחקירה במחוז תל אביב של המשטרה - התחזקה ההערכה שמדובר בפיגוע טרור על רקע לאומני.
זירת הדקירה ביפו

2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה ביפו
זירת הדקירה ביפו
זירת הדקירה ביפו
(צילום: נדב אבס)
2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה ביפו
זירת הדקירה ביפו
זירת הדקירה ביפו
הדיווח על הגבר שנדקר ברחוב ביפו התקבל במוקד מד"א בשעה 13:59. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע ופינו אותו לבית החולים וולפסון כשמצבו בינוני ויציב.
"ראינו גבר בן 67 יושב על שפת המדרכה בהכרה מלאה, כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו", אמר דובר מד"א זכי הלר. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים".
מוקדם יותר היום אמר ראש הממשלה נפתלי בנט כי הוא הנחה את כוחות הביטחון לגלות דריכות מחשש לפיגועי השראה בעקבות הפיגוע הבוקר בירושלים. "אנחנו צריכים להגביר את הדריכות ולמנוע פיגועים המשכיים", אמר בנט.