אישה כבת 60 נהרגה הערב (שני) בהתנגשות בין מכונית לאוטובוס סמוך לצומת כורסי שליד הכינרת. בתאונה נפצע באורח קשה גבר כבן 60, שפונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מחוסר הכרה.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה סמוך לצומת כורסי
זירת התאונה סמוך לצומת כורסי
זירת התאונה ליד הכינרת
( צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על התאונה בכביש 92 התקבל בשעה 16:27 במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה במקום, ופינו את הגבר הפצוע במסוק. באוטובוס נפצעו באורח קל הנהג וילדה.
חובש רפואת חירום במד"א, ניר תגר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפרטי הפוך בצמוד לאוטובוס. ראינו אישה כבת 60 שוכבת מחוץ לרכב כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצנו לקבוע את מותה. פצוע נוסף היה בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי חילוץ הפצוע הענקנו לו טיפול, פינינו אותו לחבירה עם מסוק מד"א שהמתין במנחת סמוך והוא פונה בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה. נהג האוטובוס והנוסעת לא נזקקו לפינוי". בחילוץ הנפגעים לקחו חלק גם לוחמי אש ממחוז הצפון.
מוקדם יותר היום, הולכת רגל כבת 55 נהרגה מפגיעת משאית ברחוב נרקיס בבאר שבע. צוות מד"א הגיע לזירה וקבע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.