במהלך המחאות שפרצו נגד הממשלה בצל רצח החטופים ברצועת עזה, מפגינים הגיעו אחר הצהריים (יום ראשון) לפי החשד לרכב שרד של שב"כ, והצליחו לרסס עליו את הכתובת "ביבי רוצח". מדובר ברכב שהוא חלק מהאבטחה של צירי התנועה. שב"כ בודק כיצד הגיעו לרכב ללא הפרעה. בהמשך, נעצרה אישה אחת בחשד לריסוס הכתובת - שרוססה גם על גבי אוטובוס.
שב"כ מסר כי "הכתובת רוססה על רכב שלא היה חלק משיירת ראש הממשלה, ששהה בסמוך למקום בו התפתחה הפגנה. יודגש כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לאיש אבטחה או לראש הממשלה, שלא נכח כלל במקום".
1 צפייה בגלריה
רכב משיירת האבטחה של רה"מ רוסס עם הכיתוב ביבי רוצח
רכב משיירת האבטחה של רה"מ רוסס עם הכיתוב ביבי רוצח
ריסוס הכתובת על רכב שיירת רה"מ
בהמשך, המפגינים בירושלים - שמחו מחוץ לישיבת הקבינט במשרד ראש הממשלה - חסמו את הכניסה לעיר בגשר המיתרים. חמישה מהם נעצרו.
מול ישיבת הקבינט הפגינו אלפים, ובהמשך מאות התקדמו לגשר המיתרים שבכניסה לירושלים וחסמו אותו. בהמשך מפגינים ריססו את הכתובת "עסקה עכשיו" על המכת"זית שהובאה כדי לפנות אותם מהמקום.
כאמור, מאוחר יותר המשטרה הודיעה כי עצרה חמישה מפגינים במהלך המחאה למען החטופים בירושלים. "המוחים הגיעו אל הכניסה לעיר סמוך לגשר המיתרים, שם הפרו את הסדר הציבורי תוך חסימת נתיבי הנסיעה בכניסה וביציאה המרכזית מהעיר וריססו גרפיטי על רכב משטרה", מסרה. החשודים נעצרו בגין הפרות סדר ואלימות שכללו בין היתר, ריסוס "גרפיטי" ותקיפת קצין משטרה.