תיעוד: מרסס בגז פלפל את המוכר ושודד חנות טלפונים

כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב ג'סר א-זרקא, בן 16, בגין שני מעשי שוד ותקיפה ביישוב מגוריו. את שני מעשי השוד ביצע לכאורה באותו היום, בהפרש של כארבע שעות. באחד המקרים הוא אף תועד תוקף אדם בגז פלפל.
1 צפייה בגלריה
מרסס בגז פלפל את המוכר ושודד חנות טלפונים
מרסס בגז פלפל את המוכר ושודד חנות טלפונים
מרסס בגז פלפל את המוכר ושודד חנות טלפונים
לפי כתב האישום ב-23 בנובמבר, בשעה 07:50, הגיע הנאשם עם אדם נוסף שזהותו אינה ידועה לסופר בג'סר א-זרקא, והבחין בקופה לא מאוישת עם מפתח שנותר במנעול מגירת הכסף. הנאשם לקח מהמגירה 150 שקלים בזמן שחברו נעמד ליד קופאית שעבדה במקום כדי להסתיר אותו. לאחר מכן עזבו השניים את המקום.
באותו יום, בסביבות השעה 12:00, הגיע הנאשם לחנות טלפונים ביישוב לאחר שהצטייד בגז פלפל. הנאשם ביקש מהמוכר לראות אוזניות, וכאשר קיבל אותן לידיו הוציא מכיסו 15 שקלים. המוכר אמר כי מחירן 40 שקלים, והנאשם ביקש לקחת אותן ולשלם את יתרת הסכום בהמשך. המוכר סירב, ואז לפי האישום הוציא הנאשם מכיסו גז פלפל וריסס בפניו של המוכר, שרדף אחריו במטרה להוציאו מהחנות.
בהמשך הלך המוכר לחדר צדדי בחנות כדי לשטוף את עיניו. הנאשם ניצל זאת כדי לחזור לחנות, ניגש לדלפק ונטל מהקופה כ-3,000 שקלים. הנאשם נעצר עוד באותו היום על ידי שוטרי התחנה ביישוב, בפיקודו של מפקח וראש אגף החקירות ג'מיל עיסמי.