(צילום: ניצן דרור, אסף חן)

ערב יום חמישי בשבוע שעבר התקשרו מהיחידה לחקירות סוהרים בלהב 433 וביקשו ממני להגיע בהקדם להמשך עדות במשטרה. חשבתי לעצמי, איך אצליח לתמרן בין יום כיפור וסוכות לבין החקירות במשטרה שאני עוברת בחודשים האחרונים? הן מתישות נפשית. מכל חקירה כזו אני יוצאת מפורקת. זה מציף לי בכל פעם את הסיוט שעברתי בכלא. במקביל אני שומעת שתיק החקירה נגד עטאללה צפוי להיסגר מחוסר ראיות, ושהוא לא יואשם באונס.

מגיע לנו צדק

אני כל הזמן שואלת את עו"ד קרן ברק שמייצגת אותי - "זה אמיתי, אני הוזה"? היא עונה - "זה אמיתי". קרן ואני לא נוותר על הצדק שלי וגם לא חברותיי הסוהרות, שבהן עטאללה ביצע מעשים מגונים. גם להן מגיע צדק.
1 צפייה בגלריה
הילה (שם בדוי)
הילה (שם בדוי)
הסוהרת הילה (שם בדוי)
(צילום: נדב אבס )
יש עוד כמה צדיקים לוחמי צדק שרואים את התמונה האמיתית ויודעים מי עומד מאחורי כל הפרשה שנקלעתי אליה, אבל עבור המערכת ועבור רוב הציבור אני שקופה. הסיפור שלי צריך להרעיד את המדינה ולאחד את היושבים בכנסת בדרישה להקים ועדת חקירה.
המערכת מתנהלת בפחדנות, ובמקום להזמין אותי לשיחה כפי שביקשתי אינספור פעמים היא מעבירה לי מסרים שהתיק ייסגר בלא כלום, מוכיחה לי שיש פה טיוח!
למה אין שקיפות? למה הם לא מעיזים להסתכל לי בעיניים, לכבד אותי ולמסור לי בעצמם שהם "מכרו" אותי? הם מתביישים ממני. הם יודעים למה. הם יודעים שנאנסתי! הוכחתי להם בבדיקת פוליגרף שאני דוברת אמת.

המחבל חילל אותי

ביקשתי שיערכו לי, למחבל ולמפקדים שלי שסירסרו בי בדיקות פוליגרף ואני עדיין ממתינה. זה כמובן לא יקרה. הם לא יכולים להרשות לעצמם את מה שעלול לקרות. קצין מודיעין שעדיין עובד בשב"ס יוצא דובר שקר בשאלה האם דרש אותי באגף של עטאללה למרות שביקשתי לא להיות שם לאחר האונס הראשון.
אני ישבתי מול המחבל שאנס אותי באכזריות והטחתי בו שהוא הרס אותי, שהוא חילל אותי. הוא צחק לי בפרצוף והם ראו! ואני לא נשברתי. למה הם מזלזלים בי בצורה כל כך משפילה, לא עברתי מספיק?
לא ידעתי שבזמן שנאנסתי הייתי צריכה לקרוא למישהו שיסתכל במה שנעשה לי ושהייתי צריכה לדאוג שתהיה מצלמה באזור שאליו גרר אותי מחמוד עטאללה פעם אחר פעם. כנראה שמעתה והלאה פרקליטות המדינה רוצה שנצלם את מעשי האונס שנשים חוות ועתידות לחוות, לא מספיק הבושה והכאב.
אין משפט בישראל. אין דבר כזה צדק, הם שולחים מסרים לתקשורת: מסתמן שלא יוגש כתב אישום. אני מרגישה שמכינים את הציבור ואותי למכה המשפילה. אני רוצה שיחשפו ויפרסמו את סרטון העימות במשטרה ביני לבין עטאללה ושהציבור ישפוט לבד.
(צילום: נדב אבס)

תיבת פנדורה נפתחת

מה קרה, פרקליטות המדינה? אתם עדיין לא מוצאים ראיות? בואו תחשפו לציבור את כל חומרי החקירה בלי השחרות של חלק מהתמלילים. על מי אתם מגוננים? או שמא אתם ושב"ס מפחדים להמשיך להתבזות לנוכח תיבת הפנדורה שנפתחת לה לאט לאט.
מישהו רוצה להסביר לי למה אני, חיילת שבאה לשרת את המדינה, צריכה לעבור את מופע האימים הזה? למה אני צריכה להיאנס פעם אחר פעם בחסות החוק? למה מדינת ישראל מלטפת את מחמוד עטאללה האנס, סוטה מין ומחבל שרצח אישה? האם המודיעין שהוא הביא ומביא למדינת ישראל כל כך יקר ששווה לחלל את גופי ולרצוח את נשמתי בעבורו?
פרקליט המדינה עמית איסמן, אני עדיין מחכה לפגישה איתך. לא אוותר על זה. אתה תשמע כל דקה ודקה ממופע האימים שקרה לי אז ושנמשך היום בחסות החוק. אני מצטערת עבור אותן נשים שמפחדות להתלונן אבל מבינה אותן כי כנראה שמערכת החוק מלטפת עברייני מין בכלל, ומחבלים שהם מקורות מודיעיניים בפרט.

אל תשכחו אותי

ברוח יום הכיפורים אני מבקשת מאזרחי ישראל - אל תשכחו אותי ואל תתכחשו אליי ולמה שקרה לי בכלא גלבוע. יכולתי בקלות להיות אחותכם, הבת שלכם, השכנה שלכם. אני שייכת לעם ישראל, הייתי חיילת ועכשיו אני מבקשת עזרה. עזרו לי להשיג צדק עבורי ועבור כל קורבנותיו של עטאללה. עזרו לי לצעוק לשמיים: חייבים להקים ועדת חקירה! מהמשטרה ומהפרקליטות לא תבוא הישועה. אני מקווה שמערכת החוק והמשפט תעשה חשבון נפש עם עצמה ביום הכיפורים. אני את חשבון הנפש שלי עשיתי ביום שהבנתי שאם אני רוצה סיכוי לחיים נורמליים, אני חייבת להתלונן ולספר את האמת על כלא גלבוע, אסיריו ומפקדיו. חתימה טובה לכולנו, "הילה".