דיווחים מזירות התאונות
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נהגת רכב בת 47 נהרגה הערב (ראשון) בתאונות דרכים שהתרחשה בכביש 70 בצומת אחיהוד, שבגליל המערבי. המשטרה הודיעה כי מחקירה ראשונית עולה חשד לתאונת פגע וברח בצומת אחיהוד. כמו כן, רוכב אופניים כבן 40 נהרג מפגיעת אוטובוס בכביש 6403, סמוך לעין שמר שליד חריש.
בשעה 17:17 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב אשר, על תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 70. צוות מד"א הגיע למקום והעניק לנהגת הרכב טיפול רפואי, תוך ביצוע פעולות החייאה, שבסופן קבעו את מותה. החובש נעם לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא לכודה בתוך הרכב. לאחר שחילצנו אותה ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר פעולות החייאה לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".
המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת נסיבות התאונה, ושמחקירה ראשונית עולה חשד לתאונת פגע וברח, במסגרתה פגע נהג המשאית בנהגת הרכב. כוחות משטרה רבים סורקים אחר הנהג בליווי מסוק משטרתי, לצד מחסומים שנפרסו כדי לאתר את החשוד.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקטלנית בצומת אחיהוד
זירת התאונה הקטלנית בצומת אחיהוד
זירת התאונה בצומת אחיהוד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
כמו כן, בשעה 17:11 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב שרון על עובד זר, שרכב על אופניים חשמליים ונפגע מאוטובוס. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, שבסופן קבע את מותו. החובש יאיר שחל מסר: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
המשטרה הודיעה על פתיחה בחקירה של נסיבות המקרה, וציינה כי זהותו של רוכב האופניים טרם ידועה.