צעיר בן 23 נמצא ללא סימני חיים הבוקר (שני) ברחוב יוספטל בקריית אתא, ועליו גופו חבלות שנגרמו ככל הנראה כתוצאה מאירוע אלים. הוא מוכר למשטרה מתחום הסמים, ונפתחה חקירה בחשד לרצח. הצעיר, תושב נהריה, נמצא מחוץ לדירה אותה הוא שוכר בעיר.
1 צפייה בגלריה
הזירה ברחוב יוספטל בקריית אתא
הזירה ברחוב יוספטל בקריית אתא
חשד לרצח בן 23. הזירה בקריית אתא
(צילום: דוברות המשטרה )
במשטרה מעריכים כי אין קשר בין רצח הצעיר הבוקר לשני מקרי הרצח בעיר בתחילת החודש - שאירעו בהפרש של שעות זה מזה. "שוטרי תחנת זבולון שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח החלו באיסוף ממצאים ופתחו בחקירת נסיבות האירוע", נמסר.
הדיווח התקבל ב-06:16 במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על "צעיר שנמצא מחוסר הכרה בקריית אתא". צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו בזירה.
פרמדיק מד"א חסן חטיב סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
מוקדם יותר החודש כאמור נרצחו שני צעירים בעיר. אביב אלימלך (22) נרצח ביריות במינימרקט ברחוב שיבת ציון בעיר, וגם הוא היה מוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים. שעות ספורות לאחר מכן נרצח אריאל בר, בן 29, ברחוב הרב עוזיאל בעיר. במשטרה בדקו אז אם הרצח התרחש כתגובה לרצח אלימלך - ואמרו כי גם הנרצח השני מוכר להם.