שלושה גברים ואישה כבני 50 נפצעו בצהריים (רביעי) באורח קל במג'ד אל-כרום שבגליל מפגיעת רסיסי רקטות ששוגרו משטח לבנון. אחד מהשיגורים פגע ישירות בבית ביישוב מבלי לגרום לנפגעים בגוף, נזק נגרם למבנים רבים ולמכוניות. בתיעודים מהיישוב נראים היטב ממדי הנזק וההרס. כוחות מד"א פינו את הנפגעים לבית החולים לגליל בנהריה. עוד 10 בני אדם לקו בחרדה.
תיעוד: נפילת הרקטה במג'דל כרום

"כשהתחילו האזעקות התחלנו לשמוע את הפיצוצים - הדי הפיצוצים. לקח כמה שניות להבין שהיו כמה נפילות בתוך הכפר", אמר עלי נאסר, תושב מג'ד אל-כרום. "היו שתי נפילות מרכזיות בכפר - אחת בבית, והשנייה באתר בנייה של בית ספר. תודה לאל היו ארבעה פצועים קל. זה היה נס, ממש נס מה שקרה פה".
עיסאם חטיב, גם הוא תושב היישוב, אמר כי "אנחנו לא מוכנים כמו במגזר היהודי. אנחנו מקווים שיביאו לנו עוד מקלטים - ושתפסיק המלחמה. אנחנו לא מוכנים בכלל למלחמה - בשום פנים ואופן. אפילו 5%. נפל פה טיל. יש פה מקלט אחד ונכנסו מאה בני אדם לפה. בכל השכונה יש אולי שלושה מקלטים. אין שום הצעה, כל האנשים שאחראים על פיקוד העורף היו צריכים לתת תקציב לדברים כאלה - למקלטים. אם לא הייתה אזעקה, אלוהים מה שהיה קורה פה".
"ראינו את המוות מול העיניים", אמרו תושבים במג'ד אל-כרום. "זה היה מאוד מסוכן בזמן שלצערנו אין אצלנו מקלטים. הפעם בנס לא היו הרוגים, אולי בנפילה אחרת יהיו הרוגים ואסון קשה ומזעזע".
דובר צה"ל מסר כי במטח הכבד בשעה 14:16 לעבר היישובים באזור כרמיאל וסביבתה זוהו חוצים משטח כרמיאל כ-30 שיגורים. מרבית הרקטות יורטו.