המשטרה עצרה היום (שישי) בן 24 מיפו בחשד שהיה מעורב בפריצה לרכבו של הזמר עדן חסון, ממנו נגנב תיק עם חפצים אישיים. תחילה, חסון פרסם באינסטגרם פנייה לציבור כדי שיעזור לו בזיהוי הפורץ - ואף פנה לגנבים עצמם. "היי חברים, סטורי מוזר. פרצו לי את האוטו וגנבו לי תיק עם כל הדברים האישיים שלי", כתב.
"התיק, עם כמה שהיה יקר, לא חשוב כמו התכולה שבפנים, שהיא בעלת ערך סנטימנטלי עבורי. זה קרה בתל אביב-יפו בית פנורמה, שני אנשים רכובים על קורקינט חשמלי, אחד בחולצה לבנה וכובע טמבל, ואחד בחולצה שחורה. במידה שהגיע אליך הסטורי, גנב יקר, אשמח שאפילו מפרופיל בדוי תיצור קשר ונסגור את הנושא בינינו מבלי שתסתבך בשום צורה".
1 צפייה בגלריה
עדן חסון הופעה פארק הירקון
עדן חסון הופעה פארק הירקון
התיעוד שהעלה חסון לרשתות - והצעתו לגנב. "תיצור קשה, נסגור את זה בינינו"
(צילום: מוטי קמחי)
כעת, לאחר כיומיים, אחד החשודים נתפס, לאחר שהזמר פנה גם למשטרה. עם זאת, הציוד האישי שנגנב טרם הוחזר לו. המשטרה מחפשת כעת גם את החשוד השני, אותו זיהתה יחד עם החשוד שנעצר - והשניים מוכרים לה מתחום עבירות הרכוש.
לאחר שגם הזמר פרסם תיעודים ממצלמות האבטחה בזירה, השוטרים אספו את התיעודים ממצלמות באזור בעצמם - אז רכז המודיעין בתחנת המשטרה ביפו כאמור זיהה את החשודים.
מכת גניבת הרכבים והפריצה אליהם שוברת שיאים בשנה האחרונה - ומשפיעה באופן ישיר על מחירי הביטוח - ועל הכיס של כולנו. לפי נתוני חברת Pointer, ברבעון הראשון של 2024 חל גידול של 170% בניסיונות גניבת רכבים ביחס לרבעון הרביעי של 2023.