קרובת משפחתו של נתנאל אהרון: "צריך לעשות חשבון נפש"
(צילום: טל שמעוני, נויל האריס)

נתנאל אהרון בן ה-15 נדקר בחמישי שעבר בראשון לציון, ולמחרת נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. גופתו הועברה באותו היום למרכז הלאומי לרפואה משפטית אבו כביר, אך למרות קבלת אישור המשפחה, ניתוח הגופה עוכב בעקבות תקלת "טופסולוגיה" של תחנת המשטרה בראשון לציון.
שלשום (שני) ב-09:00 בבוקר בוצעה הנתיחה, ואהרון הובא למנוחות בשעות הצהריים. גורם שמעורה בפרטים אמר כי "המשטרה שלחה טפסים אחרים, ורק כשהימ"ר נכנסו לתמונה גילו את הפשלה". מקונן הבטם אסתר, קרובת משפחתו, אמרה בריאיון לאולפן ynet כי התהליך היה "עינוי כפול על הכאב והאובדן".
3 צפייה בגלריה
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון שנדקר בראשון לציון
בתוך כך, הורה מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב אבי ביטון להעביר את ניהול החקירה ליחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז. נכון לשעה זאת טרם נעצר חשוד ברצח.
הבטם אסתר סיפרה על המאבק בתופעת עבריינות הנוער בקרב יוצאי אתיופיה, ואמרה כי "נתנאל הוא סימבול, הוא לא היחיד שסובל מהזנחה ממושכת". לדבריה, "נער לא הופך להיות נער שוליים בכיתה י' או יב', זה מתחיל עוד בכיתה א'. המפגש עם המשטרה הוא הקצה, אבל אם היה שילוב אמיתי ונכון זה לא היה קורה. צריך לעשות חשבון נפש".
3 צפייה בגלריה
זירת אירוע הדקירה בראשון לציון
זירת אירוע הדקירה בראשון לציון
זירת הדקירה בראשון לציון
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
זירת הדקירה בראשון לציון
זירת הדקירה בראשון לציון
(צילום: זהר חיים)
נורית יום טוב, מקורבת למשפחתו של אהרון, החליטה לעזור להם בתהליך הקבורה ופתחה "פייבוקס" לגיוס כספים. "ההורים גרושים, והאם מגדלת לבד את ארבעת הילדים", היא מספרת ומוסיפה כי "המקרה הזה שילד נרצח רק כי היה בטעות במקום הלא נכון מזעזע. צריך לעזור למשפחה לעמוד על הרגליים".
מהמרכז הלאומי לרפואה משפטית אבו כביר נמסר: "אנו משתתפים בצער המשפחה לאור המקרה הטראגי. גופת המנוח התקבלה במכון הלאומי לרפואה משפטית ביום שישי בשעה 17:00. מטבע הדברים, נתיחה לאחר המוות יכולה להתבצע רק בכפוף להסכמת המשפחה לכך, הסכמה זו הועברה רק ביום ראשון אחר הצהריים. למחרת בבוקר בוצעה הנתיחה".