שלושה תושבי רמת גן בני 17, 21 ו-23 נעצרו הערב (יום רביעי) בחשד לאיומים על ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן. בפוסט שכתב שאמה הכהן בפייסבוק הוא טען כי "אחד הצעירים רץ לעבר הרכב שלי תוך שהוא שולף אקדח ומכוון אותו לראשים שלי ושל העוזר שלי שנהג לצידי".
1 צפייה בגלריה
כרמל שאמה הכהן
כרמל שאמה הכהן
כרמל שאמה הכהן
(צילום: תומי הרפז)
לדברי המשטרה, " במהלך המעצר נתפס ברכב שבו שהו החשודים אקדח גז וחומרים החשודים כסמים מסוכנים. החשודים הועברו לחקירה בתחנת לב ת"א".
ראש העיר האשים כי הסתה במערכת הבחירות על מדיניותו ויחסו האוהד ללהט"בים הובילה לאיומים, וטען: "שיח אלים, רעיל, מתסיס ומסית הוא עץ שכן נותן פרי אך זהו פרי מסוכן קטלני. כשמתמודד מולי מאחל במועצת שאחותי תחלה בסרטן, או מסתובב ברחובות העיר עם בריונים מוכרים בשפתם האלימה זו התוצאה ברחובות העיר. כשחברת אופוזיציה מאחלת למספר 2 שמחבל ידרוס אותה, זו התוצאה ברחובות העיר".
הוא סיפר על התקרית: "היום הלכתי במצוות אשתי לשלם את חוב הפירות והירקות שלנו לירקן. בעודי עומד בפתח החנות ומקשיב לתושבים, חולף רכב אודי של 'החברה הטובים' וצורח נאצות כלפי ומאחל לי וללהט"בים בשפת ביבים את 'מיטב האיחולים'. לאחר כמה דקות אנו מבחינים באותו רכב חונה באופן עברייני באמצע הרחוב בצד השני של הכיכר כשיושבי הרכב מכונסים 30-20 מטר במרכז הכיכר.
"עצרנו לצלם אותם, ואז אחד מהם פותח בריצה מטורפת אל עבר הרכב וחלון הנהג תוך שהוא שולף אקדח מכוון אותו אלינו, צורח את שמי ומכנה אותי 'שוטר מלשין'".