איראן בלעה את הפיתיון. בליל שישי שעבר, כשחיל האוויר הישראלי הקריס את הבניין על ראשו של נסראללה בדאחייה, פערה האדמה את פיה, בלעה לתוכה את נסראללה, אך שינתה את פני הגלובוס כולו.
מופע ההפשטה, ההלם והריסוק שישראל מעוללת בחיזבאללה נועד אמנם לחסל את הציר המרכזי של טבעת האש שבנתה סביבנו איראן, אך בעיקר עקב הלחץ של ארה"ב, נמנעה ישראל ממכת מנע. ואולם, ישראל עשתה הכל כדי שאיראן לא תעמוד בפיתוי: תתקוף את ישראל ולמעשה תחייב אותה לעצב מחדש את פני המזרח התיכון והמפרץ הפרסי.
ישראל שינתה דיסקט. התגובה הישראלית על כ-180 הטילים האיראניים תסיים לחלוטין את מדיניות ההכלה, הריסון ושאר היגדים פסבדו-מוסריים על גבול ההפרעה הנפשית, שאחזו בנו. לא עוד.
1 צפייה בגלריה
השיגור של הטילים מאיראן
השיגור של הטילים מאיראן
שיגור הטילים מאיראן. כשאתה חלש, אתה נאלץ לצעוק חזק
פתאום מתברר שההצהרה הוותיקה "לרסק את סכר אסואן" של אביגדור ליברמן הייתה במקומה. ערב ריסוקו של משטר האייתולות באיראן - זו שפת המקום.
התגובה על ההתקפה האיראנית אסור שתהיה מדודה. יש לנו הזדמנות אסטרטגית שתשנה את המילניום. אסור להקשיב לקולות שקוראים לתגובה בשלבים. איראן של האייתולות חייבת להימחק, כפי שכתבתי כאן עוד לפני כחודש כשאיש לא העז לחשוב על זה.
אין לאיראנים יכולות הגנה אווירית משמעותיות. איראן עירומה באופן יחסי, לכן ההודעות המתלהמות של ראשיה: במזרח כשאתה חלש, אתה נאלץ לצעוק חזק. אבל כשאתה חזק, אתה תוקף - ובמגמת השמדה. לכן אסור שתגובת ישראל תהיה בשלבים, אלא בבת אחת, על כל המטרות שצה"ל התכונן להן כ-20 שנה.
לישראל יש יכולות דמיוניות לעוור את האיראנים, לחדור לתוך איראן ולתרגל את דוקטרינת זעזוע, שוק והלם. להחריב את רוב בתי הזיקוק, מרכזי ייצור החשמל, המים והתעשייה. במקביל לשתק את מערכת השליטה והבקרה הממלכתית באמצעות התקפות סייבר אסטרטגיות. את השאר יעשו ההמונים שיפרצו לרחובות.
יש בציבור האיראני זעם אדיר, מתוח כמו קפיץ בליסטי, כנגד משטר העריצות של האייטולות שלא מפסיק להוציא להורג אזרחים איראניים, הביא לכלכלה קורסת, מחסור חמור במים, אבטלה והרגשה שאין לאזרחים מה להפסיד. לישראל יש יכולת מוכחת להשתלט על אמצעי הקשב ותקשורת ההמונים באיראן ולפנות ישירות לאזרחים. הציבור האיראני זקוק להתקפה הישראלית – כדי לצאת ולהחריב את המשטר.
זו הזדמנות שכנראה לא תשוב.
בשנה האחרונה ישראל נותרה לבדה במלחמה מול ציר הרשע. אין מה לכעוס על ידידותינו. לאחר מאות שנים של הנדוס תודעה אתאיסטית-אוניברסלית, העולם המערבי הגיע עייף מדי, לא דתי מדי - ומכאן חלש מדי – למלחמה מול אויב שבעיקרו הכריז כלפיו מלחמת דת.
עד... שבאה ישראל. שוב מצוידים בהשגחה האלוקית, הצאצאים של אותם יהודים שלפני אלפי שנים יצאו ממצרים העריצה, הפכו אור לגויים ולימדו את העולם את כללי הצדק, התרבות וההשכלה שלו – שוב לקחו את ההובלה.
לבד לחלוטין יצאו היהודים להילחם נגד הרוע האנושי. הם נלחמים כאריות, לא מוותרים ומחזיקים – גם לפי קולות שמתחילים להישמע כעת במערב – את לפיד האור לאנושות כולה.
לפני כחודש המחשבה הזו הייתה הזויה, על גבול הדמיון. שישראל תקום ממצב של מדינה כמעט בהשמדה – מוקפת טבעת אש, למדינה שיוצאת לבד, כשידידותיה מפריעות לה ללא הרף – למלחמה מול אויביה – ומקיפה בטבעת אש את... אויביה שלה.
איראן מוקפת בטבעת אש. לראשונה בהיסטוריה, הצטרפה המעצמה החזקה בתבל לטבעת האש. ארה"ב הצהירה אמש שיהיה מחיר כבד להתקפה של איראן על ישראל. ישראל השכילה במדיניות חכמה להכניס לטבעת האש סביב איראן את ארה"ב, את רוב העולם החופשי הגם שניסה להתחמק מכך – והיהלום שבכתר – את נסיכויות המפרץ הערבי, בואכה הודו ורוב מדינות ה"סטאן" הנושקות לאיראן ממזרח וחיות מפחד מצמית מאיראן שתחזיק פצצה גרעינית.
איראן ללא החיזבאללה חשופה לחלוטין בלי יכולת להגן על עצמה. שילובה של ארה"ב במערכה, עקב ההתקפה על ישראל, היא הזדמנות היסטורית הן למיטוט המשטר והן להשמדת היכולת הגרעינית של איראן שנטוותה כדי להשמיד את ישראל. איראן בלעה את הפיתיון.
רמי סימנירמי סימני
לישראל יש ברירה אחת: לגרום למיטוט המשטר האיראני שימוטט את שאר זרועות האלימות, רצח וטרור שאיראן בנתה ברחבי העולם. ישראל יכולה להביא לסדר עולמי חדש של ניצחון הטוב על הרע, כמו בריאה מחדש של האנושות. עם כל התועלות הצבאיות, הכלכליות והגיאופוליטיות שאירוע זה יביא למדינת ישראל. "הסכמי אברהם" על סטרואידים.
היום יש לישראל תמיכה כמעט עולמית למיטוט המשטר האיראני והשמדת הגרעין. יש לנו הזדמנות פז להפוך לקטר המוביל של העולם החופשי כולו. איראן בלעה את הפיתיון. עכשיו שתיחנק.