כאמלה ג'אבר, בת 75 מטייבה, נפגעה לפני כשלושה ימים מכדור תועה בזמן שישבה במרפסת שבביתה. היא פונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא על-ידי אמבולנס של החברה המקומית "אלתמים". הרופאים לא הוציאו את הכדור שפגע בה מאחר שקיים חשש שתשותק בחלק מגופה.
ג'אבר סיפרה על הירי, ואמרה כי "ישבתי במרפסת בבית שלי כמו כל יום, ופתאום שמעתי ירי ליד הבית. הרגשתי כאבים חזקים בכתף וראיתי דם, ולא ידעתי ממה. חשבתי שזה משהו פתאומי. רק כשהגעתי לבית החולים ואחרי טיפולים וצילומים נודע לי שכדור תועה פגע בי. לצערי הרופאים לא הצליחו להוציא אותו כי הם חוששים שזה יגרום לשיתוק בחלק מהגוף".
1 צפייה בגלריה
 כאמלה ג"אבר, תושבת טייבה שנפגעה מכדור תועה במרפסת ביתה
 כאמלה ג"אבר, תושבת טייבה שנפגעה מכדור תועה במרפסת ביתה
כאמלה ג'אבר: "אין היום ביטחון אישי"
היא הוסיפה כי "לצערי היום אין ביטחון אישי, גם אם זה לשבת במרפסת או בכניסה לבית. הכדור יכול היה לסיים את חיי, בנס לא נהרגתי. לא יודעת עד מתי ימשיכו היורים לזלזל בחיינו. בעבר אנשים נרצחו בגלל ירי תועה ואחרים נפגעו קשה והפכו להיות נכים".
בהמשך סיפרה ג'אבר על מצבה אחרי הטיפול שקיבלה. "אני שוחררתי מבית החולים אבל עדיין סובלת מכאבים ולא יודעת מה לעשות. גם לא ראיתי שהמשטרה הגיעה, ולא אף גוף אחר". קרוב משפחתה ציין כי "רואים את הזלזול בטיפול בעניין. לא יכול להיות שאישה נפגעה מירי ואין מי שחוקר. זאת קשישה שכמעט נהרגה מכדור תועה".
בתקופה האחרונה התלוננו רבים בטייבה שכדורים נורו ונפלו ליד בתיהם, ואף במקומות שבהם ישבו. באחד המקרים אף חדר קליע לתוך חדר שינה בבית. על-פי דיווחים בעיר, מקורם של רוב הקליעים הוא ירי בחתונות או ירי באוויר.
המשטרה מסרה: "לצערנו האירוע כלל לא דווח למשטרה, גם לא על-ידי בית החולים. כעת, עם היוודע דבר האירוע, פתחה המשטרה בבדיקת הנסיבות".