בעל המוסך בפתח תקווה מספר על הדקירה בזירה
(צילום: ניצן דרור)

עובד מוסך נדקר הבוקר (יום חמישי) בפתח תקווה על-ידי עובד אחר ממוצא ירדני, ונפצע באורח קשה. המשטרה בודקת בין השאר את האפשרות שמדובר בפיגוע לאומני, ושב"כ מעורב בחקירה. עם זאת, במהלך החקירה התברר כי בין השניים קיים סכסוך קודם שייתכן שהוביל לדקירה.
משה ימין, בעל המוסך ודודו של הנדקר, טען שהתוקף צעק "אללה אכבר" לפני שדקר את אחיינו באמצעות סכין מהמטבח, ושצעק זאת גם לאחר הדקירה. "הוא השתולל פה. באו שוטרים ואמרו לו לרדת על הברכיים. הוא לא רצה, ירו בו בטייזר, הוא נשכב על רצפה - ואז לקחו אותו", אמר. "הוא גם דחף אותי, אבל לא רציתי שהוא יפגע באחיין שלי יותר אז הגנתי עליו". גם אחיו של ימין, אביו של הנדקר, מחזיק בבעלות על המוסך - אך הוא לא היה בו בזמן הדקירה.
2 צפייה בגלריה
הזירה בפתח תקווה
הזירה בפתח תקווה
זירת הדקירה
(צילום: יריב כץ)
על הדוקר הוא סיפר: "הוא עובד אצלי כבר שישה חודשים, יש לו אישורים לשהות פה, אישורי עבודה והכול. היה לו ויכוח ע הבן של אחי. אני לא ראיתי את זה כי הייתי במקום אחר, אבל הוא דקר אותו עם סכין. ירדתי למטה וכשראיתי את זה התקוטטתי עם הדוקר, עצרתי את הדם והתקשרתי למד"א, אחר כך שוטרים ובאו עצרו אותו. אחייני בניתוח כרגע, אני לא יודע מה המצב שם, רק אחרי הניתוח נדע מה קורה".
עד ראייה נוסף סיפר שלאחר התקיפה יצא הירדני מהמוסך, עמד על המדרכה וצעק "אללה אכבר" גם כן, ושהמשטרה הגיעה למקום, ירתה בו בטייזר ועצרה אותו. עם זאת, בעל עסק סמוך טוען שהחשוד לא צעק "אללה אכבר" כשהיה על המדרכה - אלא "יאללה, יאללה".
2 צפייה בגלריה
הזירה בפתח תקווה
הזירה בפתח תקווה
המוסך בפתח תקווה
(צילום: יריב כץ)
מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה עם קבלת דיווח ממנהל המוסך, אחרי שצוותי מד"א פינו את הקורבן לבית החולים בילינסון. "השוטרים עצרו את החשוד במעורבות בדקירה, תושב ירדני בעל אישורי עבודה, לצד סריקות ואיסוף ממצאים בזירת האירוע, לבחינת הרקע והנסיבות", נמסר.
הדיווח על הדקירה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 10:43. פראמדיק מד"א עמית דקל והחובש הבכיר מוחמד עויס סיפרו כי "ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".