3 צפייה בגלריה
נפתלי בנט מבקר במתחם חיסונים בטייבה
נפתלי בנט מבקר במתחם חיסונים בטייבה
נפתלי בנט בטייבה. עם דגל מאחורי, ללא סיכה על הדש
(צילום: AFP)
ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר השבוע במרכז חיסוני קורונה בטייבה כדי לעודד את שיעור ההתחסנות בחברה הערבית - וגולשים שהבחינו בהיעדרה של סיכת הדש בצורת דגל ישראל - על אף שבנט עמד לצד דגל ישראל - חוללו סערה ברשת אליה נסחפה גם חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד. "אתה כנראה מתבייש במדינת ישראל שאותה אתה מייצג", כתבה הח"כית בפייסבוק והוסיפה תמונה ערוכה: "מצאתי לך סיכה חדשה לענוד - סיכת עבאס. תתבייש לך".
3 צפייה בגלריה
הפוסט של מירי רגב נגד נפתלי בנט
הפוסט של מירי רגב נגד נפתלי בנט
הפוסט של מירי רגב
גם פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל צייץ את תמונתו של בנט וכתב: "'כמו שאמרתי על בנט לפני תשע שנים - האיש ריק מאידאולוגיה. הכול למכירה במידה, וזה יקדם אותו הוא מוכן לוותר על דגל ישראל".
בסביבתו של בנט דחו את הביקורת ואמרו שמדובר בסערה בכוס מים. "במהלך הביקור התנוסס דגל ישראל גדול מאחורי בנט", אמרו הגורמים וציינו כי בנוסף לכל מדובר בחליפה חדשה שרה"מ טרם ענד עליה את הסיכה, שכן שבוע קודם לכן ביקר בנט ביישוב ערבי וענד את הסיכה המדוברת. בנוסף לכך, טענו בסביבת רה"מ, נתניהו עצמו שהרבה לבקר בחברה הערבית מעולם לא הגיע עם סיכת הדש.
3 צפייה בגלריה
 רה"מ נתניהו בביקור במתחם חיסונים בטירה
 רה"מ נתניהו בביקור במתחם חיסונים בטירה
נתניהו, נטול סיכה בטירה
(צילום: תומר אפלבאום)
במהלך הביקור בטייבה אמר בנט לנוכחים כי הגיע למקום בשל הדאגה לחיי האזרחים. "אני פונה לכל מנהיגי הציבור בחברה הערבית ומבקש מכם לצאת עכשיו למאבק על הצלת החיים. החיים שלכם חשובים לי. לכו להתחסן - רוּחוּ תטעמו". השר עיסאווי פריג', שהתלווה אליו, הוסיף כי "הצלחנו, בזכות ראש הממשלה, להשיג את המנה השלישי בכמויות של מליונים. אנחנו היחידים בעולם. אנחנו יכולים לנצח את הקורונה רק בתנאי שנשלב ידיים: המורה, המנהל, האבא, האימאם. כל אחד ואחד מאיתנו. לא רק ננצח את הקורונה - נביס אותה".