בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ב') פעם נוספת, בשבעה ימים, את מעצרו של החשוד ברצח בת זוגו, צעירה בת 27, ברמת גן לפני שבוע. שמו של החשוד, תושב רמת גן בן 32, אסור לפרסום.
2 צפייה בגלריה
הארכת מעצר לחשוד במעורבות במותה של בת זוגו
הארכת מעצר לחשוד במעורבות במותה של בת זוגו
החשוד ברצח
(צילום: יריב כץ )
לראשונה הגיעו לדיון בבית המשפט אמה של הצעירה ובני משפחה נוספים. החשוד נחקר פעמיים מאז מעצרו, ולפי המשטרה החשד נגדו התחזק. לפי החוקר המשטרתי, טרם התקבלה התוצאה של בדיקת הרעלים שנערכה למנוחה ויש עדיין עדים שלא תושאלו.
נציג המשטרה אמר בדיון כי שני דו"חות שכבר התקבלו מהמכון לרפואה משפטית מחזקים את החשד לרצח. הוא ציין כי לא נמצאו סימני אלימות על גופת הצעירה. על הזירה עצמה, אמר כי "הזירה מעלה סימני שאלה והחשד הוא שזו לא זירה רגילה".
2 צפייה בגלריה
משפחות החשוד ברצח והנרצחת בבית המשפט השלום תל אביב
משפחות החשוד ברצח והנרצחת בבית המשפט השלום תל אביב
בני המשפחה בבית המשפט, היום
(צילום: מוטי קמחי)
בין היתר בודקים החוקרים את המעבר של הגופה בין כמה זירות בתוך הדירה של בני הזוג. "אנחנו לא יודעים מה קרה בדירה לפני הגעת השכן. כשכוחות הביטחון הגיעו, הוציאו אותה לסלון לפעולות החייאה", אמר נציג המשטרה. לדבריו, נמצאו מסרונים בין בני הזוג שמחזקים את החשד ש"הייתה בעיה בקשר ביניהם".
השופט אורי מיימון אמר לנציג המשטרה כי "אני נותן כמות נכבדה של ימים, אבל המשטרה צריכה להבין שהראיות צריכות להתחזק". בהחלטתו כתב כי "הצטרפו כמה ראיות שיש בהן לחזק את החשד במידת מה. חלק ממצאים בזירה נותחו, החשוד שלא סיפק הסבר מניח את הדעת לגבי גרסתו כאשר בחלק מהמקרים טוען החשוד לבלבול ושכחה. ניתן עדיין לקבוע חשד סביר בצורה מספקת".
עורכי דינו של החשוד, איתן כבריאן, יניב פרץ ואופיר מזר, אמרו בסיום הדיון כי הם מאמינים בחפותו של מרשם. "יכול מאוד להיות שיש לנו בחור שהוא חף מפשע, וזה יתגלה רק בהמשך, כשיגיעו התוצאות הסופיות וכשנשלול את שאר כיווני החקירה". לטענת הסנגורים, החשוד התנהל בזירת הרצח כפי שמצופה ממנו. "הוא היה בהלם מוחלט, השכנה העידה שהוא ביקש עזרה ושלא היה רגוע או אדיש כפי שתיארו אותו".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.