3 צפייה בגלריה
אבטחה ליד בית העלמין הצבאי שבנתניה
אבטחה ליד בית העלמין הצבאי שבנתניה
ארכיון
(צילום: יאיר שגיא)
יממה לאחר שגנב רכב שנמלט משוטרים פגע והרג תושב חולון בן 72, שוב ירי של שוטרים בגוש דן לעבר חשוד שנמלט מהכוחות - ושוב עובר אורח נפגע.
שוטרים הורו היום (חמישי) בצהריים לרוכב אופנוע לעצור לבדיקה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. במשטרה אמרו כי הרוכב התעלם והמשיך בנסיעה מהירה, תוך סיכון ממשי של משתמשי הדרך.
לפי ההודעה, האופנוע הנמלט הגיע לרחוב מבצע קדש, ונסע במהירות לעבר השוטרים שהמתינו במקום וסיכן אותם. אלו ירו לעבר חלקו האחורי של האופנוע, ובמהלך מנוסתו פגע הרוכב בהולך רגל, ונמלט מהמקום. הולך הרגל, כבן 30, פונה במצב בינוני לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. כוחות משטרה במקום. לאחר כמה שעות עצרה המשטרה עצרה את בעל האופנוע, שטען כי כלי הרכב נגנב וכן כי הוא לא היה הנהג בתקרית.
החשוד בדריסה בחולון בבית המשפט
(צילום: עידו ארז)

3 צפייה בגלריה
זירת האירוע בחולון
זירת האירוע בחולון
הזירה בחולון, אמש
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
3 צפייה בגלריה
הרצל בוסתנאי
הרצל בוסתנאי
הרצל בוסתנאי ז"ל
אמש נהרג בחולון כאמור רוכב קטנוע בן 72 מפגיעת רכב גנוב בעת בריחת החשוד. במשטרה אמרו כי במהלך פעילות יזומה מול חוליית חשודים בגניבת רכב, התקבל דיווח על רכב שנגנב מרחוב ישראל גלילי בחולון. השוטרים חסמו את הכביש, והחשוד ברכב הגנוב ניגח את הניידות שחסמו אותו. השוטרים ירו לעבר החשוד, שהמשיך בנסיעה לרחוב ההסתדרות ופגע בקטנוע וכן ברכב נוסף. הוא נמלט, וטרם נעצר. רכב נוסף שלפי החשד שימש גם הוא את חברי החוליה נעצר על ידי השוטרים. שני החשודים בגניבת הרכב - תושב קלנסווה בן 38 ותושב אום אל פחם בן 33 - נעצרו והובאו לחקירה בתחנה.
מותו של רוכב הקטנוע, הרצל בוסתנאי בן ה-72, נקבע במקום. בוסתנאי הקים בסוף שנות ה-90 את מועדון הכדורגל "עוצמה חולון" ועד מותו שימש כיו"ר הקבוצה. הוא היה בדרכו לאחד ממגרשי הכדורגל בעיר, שם סיימו להתאמן ילדי מועדון הכדורגל שייסד. הוא הותיר אחריו אישה, דליה, שלושה ילדים ושמונה נכדים. בנוסף שימש בוסתנאי גם כבעלי מסעדת "הפנטום", שבה סעדו כדורגלנים וכדורסלנים רבים מצפרירים חולון ומהפועל חולון.