כלי תקשורת בסוריה דיווחו הלילה (בין רביעי לחמישי) על שני הרוגים ב"תקיפות ישראליות" באזור א-סידה זינב שבפרברי דמשק. כמו כן, דווח כי חייל סורי נפצע. לפי "קול הבירה" הסורי, שמזוהה עם האופוזיציה, המתחם שהותקף שימש את המיליציות הפרו-איראניות - ובהן חיזבאללה - לאחסון נשק ולפגישות צבאיות.
הדיווח בסקיי ניוז בערבית על התקיפה הישראלית

4 צפייה בגלריה
תקיפה בבאזור א-סידה זינב דרומית לדמשק בסוריה
תקיפה בבאזור א-סידה זינב דרומית לדמשק בסוריה
תיעוד מאזור התקיפה
4 צפייה בגלריה
לפי דיווחים סורים: תקיפה ישראלית במטה של ארגון הטרור  ג'האד אל בנאא בדמשק, סוריה
לפי דיווחים סורים: תקיפה ישראלית במטה של ארגון הטרור  ג'האד אל בנאא בדמשק, סוריה
ההרס במתחם
לפי גורם בצבא סוריה, התקיפות אירעו סביב השעה 23:40. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, דיווח כי המתחם שהותקף שייך לארגון "ג'האד אל-בנאא'" ששייך לחיזבאללה ולמיליציות הפרו-איראניות. כלי רכב באתר הושמדו, וכמה אזרחים נפגעו גם משברי הטילים של ההגנה האווירית הסורית.
משרד ההגנה הסורי פרסם בלילה כי "ישראל ביצעה תקיפה אווירית של מספר נקודות באזור הדרומי. אמצעי ההגנה האווירית יירטו את הטילים הישראליים והפילו חלק מהם. התקיפה הביאה למותם של שני אנשים, לפציעה של חייל ולנזקים חומריים".
גם בשבוע שעבר דווח בסוריה על תקיפה ישראלית. אז הודיע משרד ההגנה הסורי כי "ישראל תקפה באמצעות כטב"ם שני אתרים צבאיים במרחבים קוניטרה ודרעא. קצין נהרג, וישנם נזקים חומריים במקום". כיממה לפני אותה תקיפה, דיווח העיתון הסעודי "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון בשפה הערבית, כי חיזבאללה החל למנוע מפעיליו להשתמש בטלפון נייד בתוך שטח סוריה. בכתבה נטען כי חיזבאללה נוקט זהירות יתרה בכל הקשור לתנועת גורמיו בין מפקדות ארגון הטרור בגבול סוריה-לבנון, אחרי התקיפות האחרונות של ישראל באדמות סוריה.
בתוך כך, לפני כשבועיים, כמה דיפלומטים וגורמים רשמיים באזור אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי ישראל הגדילה את כמות התקיפות החשאיות שלה בסוריה נגד מחסני נשק ונתיבי אספקה, ונגד מפקדים במשמרות המהפכה ובמיליציות הפרו-איראניות - זאת לקראת האפשרות של פתיחת מלחמה נגד חיזבאללה בלבנון. שלושה מהמקורות אמרו כי ב-2 ביוני נהרגו 18 בני אדם - כולל יועץ למשמרות המהפכה – בתקיפה של מחסן נשק סודי ליד חלב שבסוריה. חודשים קודם לכן הותקפה שיירה של משאיות שהיו בדרך ללבנון עם חלקי טילים. בתקיפה אחרת נהרגו פעילים בחיזבאללה.