עם ישראל התגייס עבור משפחת ברנס: קמפיין תרומות עבור ילדיהם היתומים של בני הזוג ברנס שנהרגו מפגיעת רקטה הגיע תוך שלושה ימים ל-700 אלף שקל. שעות לאחר ההלוויה של ההורים, ניר ונועה ברנס, פנה הפעיל החברתי יאיא פינק למשפחה והציע להקים עבור הילדים קרן תרומות בעזרת גיוס המונים. בדף שפתח באתר giveback תחת הכותרת "מחבקים את משפחת ברנס" ביקש פינק מהעוקבים לתרום ככל שיוכלו לילדים, זאת על אף שמדובר במשפחה מבוססת, ומאז המקרה שלושת הילדים מקבלים חיבוק חם ואוהב מכל בני המשפחה המורחבת. 
הלוויתם של נועה וניר ברנס ז"ל
(באדיבות המשפחה )

עד כה (יום שבת) תרמו באתר מעל לארבעת אלפים ישראלים סכום של כ-700 אלף שקל, 50 אלף שקל פחות מהיעד שניתן לפרויקט שאמור להסתיים בעוד שמונה ימים. קרובת משפחה של השניים, ששמה הינו גם כן נועה ברנס אמרה היום ל-ynet: "זה פשוט מטורף ובלתי נתפס כמה אנשים כבר תמכו בשלושת הילדים. זה מדהים לראות כמה כל עם ישראל עוזר, אוהב ותומך. זה לא רק בפן הכלכלי, הילדים כל יום מקבלים הודעות ואנשים שאנחנו לא מכירים מגיעים לשבעה עם מאכלים ועוגות או כל מיני דברים בכדי לתרום ולעזור וכמות התמיכה כרגע היא עצומה״. 
נועה, אשר עד לאחרונה גרה ליד בני המשפחה בקיבוץ אורטל שבצפון בזמן שהיא עבדה במשק לאחר שחרורה מהצבא, סיפרה כי "התרומות חשובות משום שלילדים יש משפחה עוטפת, אבל אין הורים שיחסכו עבורם ללימודים ולמכונית הראשונה וכך זה מבטיח עתיד טוב ובריא לילדים". 
1 צפייה בגלריה
ניר ונועה ברנס ז"ל,  בנם של  נועה וניר ברנס ז"ל
ניר ונועה ברנס ז"ל,  בנם של  נועה וניר ברנס ז"ל
ניר ונועה ברנס ז"ל ובנם מתן
( באדיבות המשפחה )
יחד עם זאת, ברנס, כתבת גל"צ עד לאחרונה, הביעה ביקורת מרומזת על קבוצות הווטסאפ, טלגרם, הרשתות חברתיות השונות וחלק מהתקשורת שהפיצו את תמונת רכבם של השניים דקות לאחר האירוע. "רוב בני המשפחה גילו על המקרה בגלל התמונות של הרכב השרוף וחשוב להגיד שזאת הזיה שפרסמו את התמונה הזו בכל מקום ופשוט כואב לחשוב שככה בני המשפחה, כולל אני, גילינו שזה הרכב שלהם נפגע".  
בני הזוג ברנס הכירו בצבא בנסיעה משותפת באוטובוס בדרכם לבסיסים ברמת הגולן. כשהתחתנו חלמו לגור בחבל ארץ זה וכך עשו ב-11 השנים האחרונות בקיבוץ אורטל, בו ניר ניהל את ענף הלול של המשק ונועה עבדה כשוקולטריית ומזכירת ענף המטע בקיבוץ. הם הותירו אחריהם שלושה ילדים - מתן בן 18, שירה בת 16 ועידו שחגג בר מצווה לא מזמן.
לפני מספר ימים פורסמו ההודעות האחרונות ששלח ניר לבנו מתן. "חמוד שלי, איזה כיף, כל הכבוד. קנינו לך כמה דברים לדירה. כשתחזור תיקח מאמא": כך הוא נשמע בהקלטה האחרונה. בני הזוג היו בדרכם הביתה מקניות לפני שנפגעו ישירות מהרקטה. קצת יותר משעתיים לאחר ההקלטה, מתן כתב לאביו בתגובה: "אבא, איפה אתם?".