ריאיון עם אולגה זדורוב
(צילום: משי בן עמי)

אולגה, אשתו של רומן זדורוב, הביעה הבוקר (יום ב') תחושות מעורבות בעקבות תחילת משפטו החוזר של בעלה בגין רצח תאיר ראדה בקצרין ב-2006. "אני לא אופטימית בגלל האכזבה הענקית שחוויתי במשך 15 שנים", אמרה זדורוב בריאיון לאולפן ynet, אך בד בבד הוסיפה: "יש לנו הרבה ראיות חדשות שמעידות על חפותו של רומן".
שלב ההוכחות במשפט החוזר של זדורוב החל בשבוע שעבר בבית המשפט המחוזי בנצרת. עד התביעה הראשון היה ראש צוות החקירה המקורי בתיק, ניצב-משנה יורם אזולאי. אילנה ראדה, אמה של תאיר, התפרצה בדיון הראשון לדברי החוקר, כינתה אותו "נבלה" וטענה: "באתי כי קיוויתי שיתחיל משהו אחר, אבל אני רואה שפה מתחיל שקר חדש".
2 צפייה בגלריה
רומן ואולגה זדורוב מגיעים לדיון הראשון במשפט החוזר לרצח תאיר ראדה
רומן ואולגה זדורוב מגיעים לדיון הראשון במשפט החוזר לרצח תאיר ראדה
רומן ואולגה זדורוב בבית המשפט
(צילום: גיל נחושתן)
גם אשתו של הנאשם ביקרה בחריפות את קצין המשטרה אזולאי. "קשה לבוא, לשבת ולשמוע עוד פעם את אותו גלגל של השקרים ודברים הזויים. אבל אין לנו ברירה, אנחנו צריכים לעבור את זה. לצערי הרב, אנחנו רואים שוב את הגלגל שהיה בעבר, אנחנו בעצם צריכים להתגבר על זה".
- מה את שומעת מרומן? "אני שומעת ממנו שהוא מאוד אופטימי, הוא מאמין באמת והוא חושב שהכול יסתיים טוב. אני פחות אופטימית כי נכחתי בכל הדיונים והיו אכזבות. קשה לי עם זה מאוד".
- לרומן קשה לשמוע שוב את אותן עדויות? "כן, זה בעצם אותן עדויות. יש כאלו שהסכימו להגיש את העדות בהסכמה, יש כאלו שטרחו להגיע ולתת עדות שוב. בכל מקרה, אלה אותם דברים ועדויות שאינן משהו חדש. אמנם קיבלנו משפט חוזר וגם שחררו את רומן למעצר בית, יש שינויים לטובה, אבל קשה לי להשלים עם זה שבית המשפט יעמיק בחומר ויבין שרומן הוא זכאי".
2 צפייה בגלריה
 קצרין רצח תאיר ראדה
 קצרין רצח תאיר ראדה
תאיר ראדה
- איך רומן מסתדר בבית אחרי תקופה כזאת ארוכה? "הוא מסתדר לאט לאט, אנחנו חוזרים להיות משפחה ומתרגלים מחדש אחד לשני, מנסים לתמוך אחד בשני, וזה דווקא יוצא לנו טוב".
- הסנגור עו"ד ירום הלוי נשמע קצת יותר אופטימי בהתייחסו לראיות חדשות. זה יכול לשנות את המצב? "השאלה היא לא בראיות, הן לצדנו ובעדנו. השאלה היא אחרת - איך בית המשפט יקבל את זה. איך יסובבו, איך יסבירו, איך ינסחו. כל דבר אפשר לסובב, להסביר ולדחות".