חשד לרצח באשקלון: שני תושבי הצפון פונו הערב (שני) לבית חולים לאחר קטטה אלימה בשדרות ירושלים שבמרכז אשקלון, ובבית החולים נקבע מותו של אחד מהם, נאסר נויסירי (24) מהיישוב ריינה. בתיעוד דרמטי מהזירה נראה אדם מנפץ שמשת רכב באלה.
תיעוד מזירת הרצח באשקלון

1 צפייה בגלריה
נאסר נויסירי הוא הנרצח בקטטה באשקלון
נאסר נויסירי הוא הנרצח בקטטה באשקלון
נאסר נויסירי שנהרג בקטטה באשקלון
מהמשטרה נמסר כי סמוך לשעה 17:30 הוזעקו השוטרים לרחוב שדרות ירושלים בעיר, בעקבות דיווח על אירוע אלימות בכביש. מהזירה נמלט רכב ובו החשוד ברצח ומעורבים נוספים. כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירה החלו לאסוף ראיות, ולאחר תחקור ראשוני עולה החשד שהרקע לרצח הוא סכסוך בכביש. במקביל, כוחות משטרה גדולים עורכים סריקות ומצוד אחר החשוד ברצח ומעורבים נוספים.
מהפרטים הראשוניים עולה כי נהגים ונוסעים היו מעורבים בקטטה האלימה, ועדיין לא ברור אם הייתה להם היכרות מוקדמת, אך לפי החשד כאמור מדובר בסכסוך שהתפתח בכביש. איש לא נעצר עד כה. בסרטון נראה אדם אוחז באלה ומנפץ את שמשת הרכב, ליד מושב הנהג - ואז הרכב נמלט, כשבו לפחות שני נוסעים נוספים.
מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, החליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית בלכיש, והנחה לפעול למיצוי כלל האמצעים והיכולות כדי להגיע לזהות המעורבים ומעצרם. מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם כלל פיקוד המרחב.