כלי תקשורת סוריים דיווחו הלילה (בין ראשון לשני) על גל תקיפות של מטוסי קרב ישראליים במדינה. בתחילה דווח כי התקיפות התרחשו במחוזות חמה, חומס, טרטוס ודמשק, אך מאוחר יותר עלה כי בשלושת המחוזות האחרונים הפגיעות נבעו רק מנפילת טילי יירוט סוריים.
תיעוד מהתקיפות

לפי המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, 18 נהרגו בתקיפות ועשרות נפצעו. הם ציינו כי בין ההרוגים ארבעה אזרחים, שישה שזהותם לא ידועה - והיתר אנשי צבא ומיליציות. הם טענו כי חלק מטילי ההגנה האווירית הסורית נפלו על בתים, גם באזור טרטוס.
בערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת'" דווח כי בוצעו שלושה סבבי תקיפות נגד חמישה אתרים של המיליציות הפרו-איראניות באזור הכפרי של חמה. לפי חלק מהדיווחים, התקיפות גרמו בין היתר נזק כבד ל"מכון מחקר מדעי", שנפגע מכמה טילים - לצד אתר נוסף. בנוסף דווח כי הותקפו גם מוצבים צבאיים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד ערבי מהתקיפות בסוריה
תיעוד ערבי מהתקיפות בסוריה
אש אחרי התקיפות בסוריה
גורם צבאי סורי התייחס לגל התקיפות שהתרחש במדינה ואמר כי "בסביבות השעה 23:20 תקף האויב הישראלי מהאוויר מכיוון צפון-מערב לבנון כמה אתרים צבאיים במחוז המרכז. מערכות ההגנה האווירית התמודדו עם הטילים והפילו את חלקם". בניגוד לדיווח של מרכז המעקב הסורי, הגורם טען כי רק שלושה בני אדם נהרגו בתקיפה, בעוד ש-15 נפצעו.
לטענת סוריה, מערכות ההגנה האווירית שלה הצליחו ליירט חלק מהטילים הישראליים, שנורו ממטוסי קרב. עוד דווח כי התקיפה התרחשה בכמה גלים, ולפחות 15 טילים פגעו במטרותיהם. בתקשורת הערבית צוין כי מדובר ב"גל האלים ביותר זה שנים", ושהתקיפות כוונו בין השאר למוצבים של המיליציות הפרו-איראניות ומשמרות המהפכה בסוריה.