טרגדיה בעפולה: רחל עזרא גבאי (56), תושבת העיר, נהרגה אתמול (שישי) בתאונת הדרכים הקטלנית ליד קיבוץ גניגר שבעמק יזרעאל. עזרא גבאי הותירה אחריה את בתה מאי, בת 29, סטודנטית לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים.
2 צפייה בגלריה
 רחל עזרא גבאי
 רחל עזרא גבאי
רחל עזרא גבאי וזירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
תאונת הדרכים בגניגר, בה נהרגה רחל עזרא גבאי
תאונת הדרכים בגניגר, בה נהרגה רחל עזרא גבאי
הזירה שבה נהרגה עזרא גבאי
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בתה מאי סיפרה: "אמא נולדה בעפולה לאחת המשפחות הגדולות והמוכרות בעיר. בצעירותה הייתה דוגמנית מצליחה ובצבא שירתה כסייעת לרופא שיניים. מאז שחרורה עבדה בתחום. היה לה לב ענק, כולם אהבו אותה.
"היא הייתה אשת חברה, מלאה בחברות. היא ואבא שלי גידלו אותי יחד, הייתי כל עולמה והיא הייתה כל עולמי. היא חיכתה להגיע לטקס הסיום של התואר שלי והייתה נרגשת לקראת היום הזה שאסיים בו את הלימודים הקשים. עצוב לי שלא יכולתי לתת לה יותר זמן בגלל העומס בלימודים. היא חלמה לראות אותי רופאה והיא לא תזכה לראות את זה קורה".
היא הוסיפה כי "אבא שלי דיבר איתה בזמן התאונה. זו הייתה תאונה חזיתית וקטלנית, לא היה לה שום סיכוי לצאת מזה בחיים. אני קיבלתי את הבשורה כשהגעתי הביתה, ראיתי שני שוטרים והם אמרו לי 'בואי, שבי'. מיד הבנתי. אני אוהבת אותה בכל ליבי, לנצח. היא הייתה אישה טובת לב וצדיקה".
הדיווח על התאונה התקבל אתמול בשעה 19:41 במוקד של מד"א במרחב גלבוע. צוותי כיבוי מתחנת נוף הגליל חילצו את רחל עזרא גבאי שהייתה לכודה ברכב, וצוות מד"א קבע את מותה. בתאונה נפצעו שלושה בני אדם באורח קל, וצעירה באורח בינוני.