צעיר נרצח בסכנין, תושבים לכדו את החשוד: פאדי מוחתסב, בן 25, נורה אתמול (שבת) למוות בסכנין. מוחתסב, שככל הנראה לא היה היעד לחיסול, הובהל לבית החולים במצב אנוש ושם נקבע מותו. המקרה תועד על ידי מצלמות אבטחה ובהן נראו שני החשודים ברצח מגיעים למקום כשהם רכובים על טרקטורון - ויורים למוות במוחתסב.
תיעוד רצח פאדי מוחתסב בן 25 בסכנין

מיד אחרי הרצח עשרות מתושבי העיר תפסו את אחד החשודים, גם הוא תושב סכנין (19), והיכו אותו. הוא הועבר לידי השוטרים, בעת שאלו הגיעו למקום.
קרובי משפחתו של הנרצח אמרו כי "פאדי במקור הוא תושב מזרח ירושלים. בני משפחתו מתגוררים בסכנין עשרות שנים והם אנשים טובים וחפים מפשע".
1 צפייה בגלריה
פאדי מוחתסב
פאדי מוחתסב
פאדי מוחתסב
הם הוסיפו: "הקורבן היה במסגד והתפלל בערב. כשיצא הלך לבית עסק לקנות משהו לשתות - ואז רצחו אותו. לא נעבור על כך לסדר היום, נדרוש עונש קשה לרוצח".
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 213 בני אדם. מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר נרצחו 15 איש.
זהו המקרה השני תוך כמה ימים שתושבים תופסים חשודים לאחר ביצוע פשע. רק בשבוע שעבר צעירים תפסו גבר לאחר שירה לעבר בית בעיר נצרת. הם היכו אותו, גרמו לו חבלות ומסרו אותו למשטרה.
תושבים בסכנין אמרו: "אין מה לפחד. הפעם כל מי שיורה ויש אפשרות לתפוס אותו, לא נהסס. הגיע הזמן לעצור את היורים והפושעים שמהווים סכנה על חיינו. מקווים שהמשטרה תפעל ביד קשה נגד הרוצחים האכזריים".