2 צפייה בגלריה
איילת שקד
איילת שקד
איילת שקד
(צילום: עמית שאבי)
שרת הפנים איילת שקד, שהפכה ליו"ר מפלגת ימינה בשבוע שעבר לאחר הודעת הפרישה של ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, פרסמה אמש (שבת) פוסט בפייסבוק, שבו הכריזה על כך שהיא מתכוונת "לרוץ עד הסוף" בבחירות.
בסביבת שקד אומרים כי בימים אלה היא בונה את תשתית המפלגה, ועל אף סימני השאלה סביב חברי המפלגה, בהם סגן שר הדתות ח"כ מתן כהנא, היא מתכוונת להתמודד. מטרתה כעת היא לצרף כוחות חדשים וליצור עוד חיבורים. שקד מכוונת לקהל של הציונות הדתית, ימין וימין-מרכז, ומתכוונת לנהל קמפיין שבו תנסה להפריך את ה"פייק ניוז" שהופץ עליה בשנה האחרונה, לדבריהם.
"נכון, בתקופה זו חוסר הוודאות קיים, במיוחד לאור המידע החסר לגבי הדמויות והאישים החדשים שיהיו חלק מהמפלגה", כתבה שקד בפתח הפוסט. "אתם ואני יודעים שתמיד אפעל על פי מצפן הערכים שלי ואביא את הטוב ביותר בכל תפקיד שבו אהיה. אני מתכוונת לרוץ עד הסוף, להוביל מפלגה שתהיה מורכבת מאנשי ימין, שחותרים לביצוע, עשייה וחיבור בין אנשים, בדיוק כמו שתמיד נהגנו לעשות", כתבה בהמשך.
שקד הוסיפה כי "אני יודעת שבזמן שהשקרים ותרבות הפייק משתלטים על השיח, האמת והדברים הטובים שעשינו לא מספיק מגיעים לקהל". לדבריה, "אני בטוחה שכאשר אדי הרעל והדה-לגיטימציה של השנה האחרונה יתאדו, לאנשים תהיה את התבונה להסתכל על העובדות. סבלנות, זה מה שנדרש. תהיה לנו רשימה איכותית, שתפנה לקהל הרחב ותגיע להישגים גדולים".
2 צפייה בגלריה
גדעון סער
גדעון סער
האשים ששקד תחבור לנתניהו. שר המשפטים גדעון סער
(צילום: מוטי קמחי)
בתחילת השבוע טען יו"ר תקווה חדשה שר המשפטים גדעון סער כי "כל מי שיצביע לאיילת שקד יודע שהיא תלך עם נתניהו". לדבריו, "לא רק שהיא לא פוסלת הליכה עם נתניהו - היא גם חתרה עד היום האחרון לפני פיזור הכנסת להקמת ממשלה בראשות נתניהו. מטרתה הייתה גלויה, וזו דעתה. מי שלא רוצה בחזרתו של נתניהו שייזהר מלהצביע לה".
שקד הגיבה לדבריו של סער, ובציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה כתבה: "גדעון, אם אתה מאשים אותי בכך שהפכתי עולם למנוע הליכה לבחירות - אני מודה באשמה. אני תמיד מתנהלת באחריות כלפי המדינה שלי. הנה הכלל: בכל מצב, עם ה'קלפים' שיש, אעשה מה שהכי טוב למדינה. רק יש לי שאלה: למה אתה ניהלת משא ומתן עם אנשי נתניהו במשך מספר שבועות, אם זה כל כך מפריע לך?".
פורסם לראשונה: 21:31, 09.07.22