זירת תאונת הדרכים בכביש 6
(צילום: בראל אפרים)

פארס ואחיינו ג'יהאד נסאסרה, בני 21 ו-18, נהרגו אמש (שני) בתאונה הקטלנית בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת. מהחקירה הראשונית עלה כי הנהג החשוד איבד שליטה על רכבו, סטה לנתיב הנגדי, ואז התנגש חזיתית ברכבו של אברהם טדגי מנתיבות, ההרוג השלישי בתאונה.
קרובי המשפחה, שביקרו בסוכת אבלים בלוד והיו בדרך חזרה לביתם בכסייפה שבנגב נסעו מאחורי רכבו של טדגי, נקלעו לתאונה שלא באשמתם - ורכבם עף לשולי הכביש ועלה באש.
2 צפייה בגלריה
ההרוגים בתאונת הדרכים בכביש 6
ההרוגים בתאונת הדרכים בכביש 6
פארס, ג'יהאד ואברהם. ההרוגים בתאונה הקטלנית בכביש 6
2 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בכביש 6
זירת תאונת הדרכים בכביש 6
זירת התאונה, אמש
(צילום: בראל אפרים)
במשפחתו של אברהם שנהרג בתאונת הדרכים סיפרו עליו ואמרו כי "הוא היה איש מיוחד. בן אדם עם לב גדול ורגיש". לדבריהם, "הוא היה עושה חסדים בשקט. ידע תמיד להכניס הומור משובח בכל מצב ולשמח את כולם. לימד את כולנו מהו מוסר עבודה והתמדה".
לפי החשד, נהג הרכב החשוד בגרימת התאונה נסע בכביש 6 מכיוון דרום לצפון, איבד שליטה על רכבו ועבר לנתיב הנגדי - מצפון לדרום - ואז התרחש האסון. הוא נפצע קל בלבד, מאושפז בבית חולים, וייחקר בהמשך.
נוסף לשלושת ההרוגים והנהג החשוד בתאונה נפצעו שלושה בני אדם נוספים: שני פצועים במצב בינוני ואחד במצב קל. הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בעקבות התאונה, כביש 6 נחסם באזור התאונה לכיוון דרום במשך שעות.
הדיווח הראשוני על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א אמש בשעה 21:21 במרחב לכיש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בנפגעים. הם נעזרו בצוותי כיבוי שחילצו את הנפגעים מכלי הרכב.