1 צפייה בגלריה
החשוד שנעצר
החשוד שנעצר
זירת הדריסה והחשוד שנעצר
(צילום: נדב אבס, דוברות המשטרה)
בית משפט השלום בראשון לציון האריך בצהריים (יום ראשון) עד ל-8 במאי את מעצרו של בן ה-29 מלוד שחשוד בגניבת רכב ובדריסת שוטר מג"ב במחסום באזור שוהם. השוטר מאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא בתל השומר, ומצבו מוגדר יציב. בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על שמו של החשוד ל-48 שעות.
הזירה בכניסה לשוהם
(צילום: נדב אבס)

בפתח הדיון נציג המשטרה אמר כי "מדובר באירוע חמור שחקירתו נמצאת בראשיתה. החשוד שמר על זכות השתיקה ולא מסר את גרסתו". סנגורו של החשוד, מנגד, טען כי "משונה שבמהלך שש השעות שבהן חיפשו כוחות הביטחון את החשוד, הוא נמצא פחות מקילומטר מהזירה". לאחר מכן שאל: "מה קושר את החשוד לזירה? הוא לא נעצר בתוך הרכב, ועל פניו לא הייתה זיקה בין החשוד לבין הרכב".
השופט, טל ענר, השיב לסנגור שישנן ראיות שקושרות את החשוד לזירה ולדריסת השוטר. הסנגור הוסיף לאחר מכן כי החשוד התלונן שבתחנת המשטרה תקפו אותו השוטרים באגרופים, וקראו לו "מחבל רוצח". חוקר המשטרה השיב: "החשוד השתולל ודפק את הראש בקירות. אם יש טענות לתקיפה, תפנו למח"ש".
בשלב זה הרכב נמצא בתחנת המשטרה ונבדקות כלל הראיות הפורנזיות. בנוסף, נבחנים סרטוני מצלמות עין הנץ הממוקמות במקטעים רבים לאורך כביש 444 שבו אירע המקרה. לשם המשך החקירה, שופט בית משפט השלום בראשון לציון האריך כאמור בשבוע את מעצרו של החשוד.
אמש, נזכיר, במהלך מרדף אחר גנב רכב, פרסה המשטרה מחסום בכביש 444 בצומת גבעת כ"ח שבאזור שוהם - וגנב הרכב שניסה להימלט דרס את אחד משוטרי מג"ב שהיו במחסום. לוחמי מג"ב פתחו באש לעבר הרכב ופגעו בו, וכ-300 מטרים לאחר המחסום נטש החשוד את הרכב ונמלט רגלית. סמוך לשעה 06:00 בבוקר הוא נתפס בתום מצוד.