ילד בן 3 נהרג אחר הצהריים (יום ו') בתאונת דרכים בין שני כלי רכב סמוך לאיתמר בשומרון, וארבעה נוספים נפצעו באורח קשה. צוות מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותו של הילד בזירה, ופינו לבית החולים בילינסון, שניידר ושיבא בתל השומר את ארבעת הפצועים - בהם גבר כבן 50, שני צעירים בני 20 ונער בן 14. אישה בת 35 נפצעה באורח בינוני, וילדה בת 10 נפצעה קל.
זירת התאונה בכביש 555 בשומרון
(צילום: דוברות מד"א )

2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 555 בשומרון
זירת התאונה בכביש 555 בשומרון
הזירת התאונה בשומרון
(צילום: דוברות מד"א )
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 555 בשומרון
זירת התאונה בכביש 555 בשומרון
(צילום: דוברות מד"א )
ממד"א נמסר אחרי התאונה באזור איתמר: "בשעה 15:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים בכביש 555 מצומת משכית לאיתמר. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי ל-4 פצועים בדרגות פציעה שונות, בהם ילד במצב קשה".
חובשי רפואת חירום במד"א, אליה דנינו ויהודה וינטר, סיפרו: "נקלענו לזירה ממש שניות בודדות אחרי שהתאונה התרחשה ומיד דיווחנו למוקד 101 של מד"א והתחלנו לטפל בפצועים. אחד מהרכבים החל לבעור ובמהירות חילצנו ממנו צעיר כבן 20 שסבל מחבלת ראש. תוך כדי הטיפול הבנו שהיה ברכב נוסע נוסף, וכעבור מספר דקות הוא אותר שוכב בשיחים במרחק של מספר מטרים כשהוא גם כן פצוע באורח קשה ובהכרה מעורפלת.
|מהרכב השני חילצו אלינו ילד כבן 3 שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו בשטח ע"י פרמדיק של מד"א, בסיוע רופא צבאי. גבר כבן 50 ונער כבן 14 שהיו ברכב השני ונפצעו באורח קשה פונו יחד עם שני הפצועים כבני 20 בניידות טיפול נמרץ של מד"א למסוקים שפינו אותם לבתי החולים. אישה כבת 35 שנפצעה באורח בינוני וילדה בת 10 במצב קל, שתיהן מהרכב השני, פונו ע"י צוותי מד"א לבילינסון ושניידר".
מדוברות כבאות והצלה נמסר כי לוחמי אש ומתנדבים פועלים בזירת תאונת הדרכים הקשה. "קיבלנו דיווח על תאונה קשה בין שני כלי רכב פרטיים סמוך לאיתמר. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית שומרון הנמצאים בכוננות באזור גב ההר. עם ההגעה למקום זיהו כי אחד מכלי הרכב עולה באש. לוחמי האש החלו מיד בפעולות לכיבוי הרכב, תוך כדי פעולות לסריקה אחר לכודים".

רוכבת אופנוע נפצעה אנושות בפגע וברח, חשוד נעצר

מוקדם יותר היום, איוון אסבין (27), עובד זר ממולדובה המתגורר בנתניה, נעצר בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח אמש בכביש 531, שבה נפצעה באורח אנוש רוכבת אופנוע בת 18 מראש העין. צוות מד"א ירקון שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא שהיא במצב אנוש, מחוסרת הכרה עם חבלת ראש. 
התאונה התרחשה באזור 23:00. הצעירה רכבה על אופנוע בכביש 531 בקטע שבין ג'לג'וליה למחלף אלישמע מכיוון מזרח למערב. מסיבה שעדיין נחקרת, האופנוע והרכב התנגשו, והיא הוטחה על הכביש. לאחר הפגיעה, אסבין נמלט מהמקום מבלי לסייע לה, והגיע לחסימה בכביש עקב עבודות של חברת נתיבי ישראל. פקח שהיה במקום חשד בו, עיכב אותו וצילם את רכבו עם סימני הפגיעה.
למקום התאונה הגיעו בוחני תאונות הדרכים שפתחו בחקירה. היום הצליחו החוקרים לעלות על זהותו של הנהג החשוד, והוא נעצר בנתניה עם הרכב ועליו סימני הפגיעה. הוא הובא היום לבית משפט השלום בפתח תקווה, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים בחשד לעבירות של אי-הגשת עזרה לנפגע בתאונה, סטיה מנתיב בנסיבות מחמירות  נהיגה ללא רשיון נהיגה מכיוון שמעולם לא הוציא וחבלה של ממש. בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים.
בימים האחרונים נהרגו ארבעה בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ. שלשום, שתי נשים כבנות 60 נהרגו בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 431 למזרח, סמוך למחלף נשרים. במקביל, אתמול לפנות בוקר נהרג נהג משאית בנתיבי איילון, סמוך למחלף מבוא איילון - ומאוחר יותר נהרג רוכב אופנוע בתאונה בפינת גולדה מאיר בשכונת רמות בירושלים.