המבלים שבחרו לצאת בתל אביב למרות איום הרקטות
(צילום: שמוליק דודפור)

שעה קלה אחרי האזעקות בתל אביב כבר נראה הערב (יום ד') כי החיים חוזרים למסלולם, ובפאבים ובתי הקפה אפשר היה למצוא לא מעט אנשים. "יש פה ממ"ד למטה, אפשר לשבת שם בכיף", אמר רועי באחד הפאבים במרכז העיר.
2 צפייה בגלריה
יעל זלכה, ענבר גוטליב, רועי
יעל זלכה, ענבר גוטליב, רועי
יעל, רועי וענבר, שיצאו לבלות בתל אביב. "זו הייתה הילדות של כולנו"
(צילום: אדיר ינקו )
יירוט מעל שמי תל אביב וחולון, היום

רועי, שישב בפאב הוודו בפינת קינג ג'ורג' ושדרות בן ציון: "בסך הכול רוצים ליהנות פה, במקום-הבית שלנו. לשתות קצת קוקטיילים, ליהנות קצת מהשגרה, לצאת. אנחנו סומכים על הצבא וסומכים על המדינה. רק שיהיה קצת שקט ונוכל ליהנות ככה". על האזעקות והיירוטים זמן לא רב לפני כן סיפר: "שמענו כמה בומים, ולא נבהלנו. יש פה ממ"ד למטה, אפשר לשבת שם בכיף. מסתכלים ישר באינטרנט, אמא כפרה עליה התקשרה לראות שהכול בסדר. הכול בסדר, תצאו, תיהנו, אל תתנו להם לנצח אותנו, בסוף הצבא שלנו הכי חזק שיש".
מבלה אחרת, יעל זלכה בת ה-29 מרמת גן, סיפרה: "היו אזעקות לפני שעתיים והייתי לפני מבחן במבוא לפסיכולוגיה באוניברסיטה. בדיוק הגענו לאוניברסיטה וירדנו למקלט. עכשיו אני בחוץ ואני מרגישה בטוחה, כי אני יודעת שיש פה מרחבים מוגנים ויש עוד אנשים בחוץ. לא צריך לתת לפחד להשתלט. אני מרגישה מצוין. אני בגישה של להמשיך את החיים".
2 צפייה בגלריה
אזעקות בתל אביב
אזעקות בתל אביב
עוצרים בצד הדרך בתל אביב בזמן האזעקות. "אי אפשר לתת לזה לשלוט בנו"
(צילום: AFP)
ענבר גוטליב, בת 28, מתל אביב יצאה גם היא לחגוג. "תמיד יכולה להיות אזעקה, אנחנו חיים בישראל, מדינה שיש בה מלחמות, פיגועים והפצצות. זו הייתה הילדות של כולנו. אני זוכרת את הפיגועים בתל אביב כשהייתי קטנה וזה היה מבהיל, והיום אני חושבת שאי אפשר לתת לדבר הזה לשלוט בנו ואי אפשר לתת לטרור לשלוט בנו. זו המציאות שלנו וצריך שהממשלה תפעל למען האזרחים שלה, כדי שיהיה שקט באזור".
האזעקות בתל אביב וסביבתה הופעלו מעט אחרי השעה 19:00, ובהמשך התברר כי שלוש רקטות נורו לעבר העיר. שתיים מהן נפלו בים ואחת יורטה. לא דווח על נפגעים או על נזק.