1 צפייה בגלריה
שלושת החשודים והרכב בו חטפו את הישראלי
שלושת החשודים והרכב בו חטפו את הישראלי
שלושת החשודים והרכב שאיתו חטפו את הישראלי
ישראלי בן 36 שנופש במדיין שבקולומביה נפגש עם אישה שהכיר בטינדר לארוחת ערב במסעדה - אלא שבהמשך התברר לו שנפל למלכודת. לפי סגן מפקד משטרת המטרופולין, חוסה מירנדה, כשיצאו השניים מהמסעדה המתינה האישה כביכול למונית שהזמינה - ואז קראה לכנופיית עבריינים שחטפו את הישראלי והכניסו אותו לרכבם בכוח.
התוכנית של אותם עבריינים נקטעה על-ידי המשטרה, שהוזעקה לקריאה על חטיפה של אזרח זר. השוטרים ניהלו מרדף אחר רכב החוטפים ברחובות מדיין, כשאלה נהגו בפראות בניסיון להתחמק מהם. לאורך הדרך הוצבו מחסומים, עד שהרכב התנגש באחד מהם והחוטפים נעצרו.
לפי תיאור המשטרה, "אחד הגברים שיצאו מהמושב האחורי אמר למשטרה שהאנשים האלה חוטפים אותו, ושגנבו את חפציו כמה רגעים קודם לכן בשכונת אל-פובלדו. לדבריו, בעיצומו של המעשה הלא-חוקי הזה, הם גם פצעו אותו". הוא פונה לבית החולים לאחר התקרית.
בעקבות המרדף, המשטרה עצרה שלושה צעירים בני 21, 24 ו-26 - כולם נשאו נשק ובעלי עבר פלילי. בסך הכול, הישראלי היה נתון בידי שוביו במשך ארבע שעות, וייתכן שגם ניצל ממוות: החוקרים מנסים לקבוע כעת אם לחוטפים האלה יש קשר גם למקרה חטיפה ורצח של אזרח שבדי בשם אלכסנדר מקנסי, שגופתו נמצאה במדיין בתחילת חודש מרץ לאחר שהיה קורבן לשוד.