המשטרה עצרה בשבוע שעבר את מאיר גבריאל, בן 35 מקריית אונו, בחשד שביצע עבירות אינוס במרמה של קטינות, נערות עם מוגבלות ונשים - תוך התחזות וניצול מצבן הנפשי. כך התירה הבוקר (שני) לפרסום המשטרה, במטרה לאתר נפגעות נוספות, כיוון שלפי החשד הוא פגע בעשרות נשים ונערות.
"חשד לאינוס במרמה תוך התחזות וניצול"
(צילום: דוברות המשטרה)

2 צפייה בגלריה
מאיר גבריאל
מאיר גבריאל
המשטרה קוראת לנשים שנפגעו להגיש תלונה. מאיר גבריאל
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
מאיר גבריאל מתחזה לצלמת
מאיר גבריאל מתחזה לצלמת
חשד: התחזה לצלמת, קבע עם עשרות נשים - ופגע בהן
(צילום: דוברות המשטרה)
חקירת המשטרה בנושא החלה לפני כחודש באופן סמוי, אז התקבל דיווח על "חשד לאונס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות שבוצעו כלפי נערה בת 16 עם מוגבלות, תוך שהוא מנצל את מצבה ופועל באלימות וללא הסכמתה". לפי החשד שהתגבש במשטרה, גבריאל נהג להתחזות לאישה צלמת בשם "יובל" ולהציע את שירותו לנשים המחפשות עבודה באתרים, וכך למעשה "לצוד" אותן, לפתח איתן שיחה, לרכוש את אמונן ולהציע להן להצטלם לקמפיין תמורת תשלום נאה.
לאחר שהנשים הסכימו להצטלם לקמפיין, גבריאל, ששוחח איתן תחת השם "יובל", היה קובע איתן שעה ומקום, בדרך כלל בביתן. רגע לפני מועד הפגישה, גבריאל היה מתחזה לצלם בשם "אבי", וטוען בפני הנשים כי "הצלמת יובל חולה" והוא מחליף אותה.
בשבוע שעבר גבריאל כאמור נעצר, לאחר שהמשטרה פשטה על דירתו ואיתרה בה מחשבים ואמצעים טכנולוגיים נוספים הקושרים אותו לפי החשד לביצוע מספר רב של מקרים דומים - המגיעים לכדי עשרות מקרים הנחשדים שבוצעו בשיטת פעולה דומה ברחבי הארץ בשנה החולפת. בית המשפט האריך את מעצרו עד יום רביעי.
המשטרה פרסמה את פרטיו ותמונתו של גבריאל לצורך איתור נפגעות נוספות, וקראה: "אם ישנן נפגעות שהסיפור מוכר להן, הגיעו אל תחנת המשטרה הקרובה לצורך הגשת תלונה מסודרת".