שלושה ישראלים תושבי כפר קאסם נהרגו בצהריים (שבת) בתאונת דרכים בסיני. ההרוגים הם אב המשפחה אוסיד עאמר, אם המשפחה ג'ומאנה ובתם התינוקת, בת הכמה חודשים, ג'וליא. שני ילדים נוספים שהיו ברכב נפצעו באורח בינוני-קשה.
זירת התאונה

2 צפייה בגלריה
אוסיד וג'ומאנה עאמר
אוסיד וג'ומאנה עאמר
אוסיד, ג'ומאנה והבת התינוקת
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בטאבה
תאונת דרכים בטאבה
זירת התאונה
קרוב משפחתם ראמי סיפר כי "הם יצאו בשישי בחצות לנופש בשארם א-שייח' לקראת חג הקורבן, ונכנסו לסיני דרך מעבר טאבה עם הרכב שלהם. הרכב התנגש בעמוד חשמל מסיבה שאנחנו לא יודעים, הם נהרגו במקום וילדים נוספים שלהם שהיו ברכב נפצעו. פינו את הילדים הפצועים לבית חולים בשארם ובערב מסוק ישראלי פינה אותם לנתב"ג ומשם הם הגיעו עם אמבולנסים לבית החולים בלינסון. המצב שלהם טוב והם נשארו להשגחה ובדיקות. זה אסון מאוד כבד. לפחות הילדים חזרו חיים. הם איבדו הורים ואחות קטנה".
הוא הוסיף כי "גופות ההרוגים נמצאות בבית חולים בטאבה ונעשים מאמצים להחזיר אותם בהקדם כדי לקיים הלוויות. להורים שנהרגו היה אולם אירועים לחתונות בכפר קאסם. הם היו אנשים מאוד טובים, שהקימו משפחה ונולדו להם ארבעה ילדים. הם אהבו לצאת לחופש בשארם והכירו את הדרך. זה אסון נורא ואבל כבד".
ממשרד החוץ נמסר כי "היום בשעות הבוקר התרחשה תאונת דרכים קשה בה נהרגו שלושה בני משפחה ישראלית ונפצעו בני משפחה נוספים אשר טיילו באזור נואיבה, מצרים. שגרירות ישראל בקהיר והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ מטפלות באירוע ופועלות מול הרשויות המצריות בסיוע למשפחות להעברה לישראל של ארונותיהם של הנפטרים, וכן בסיוע לפצועים בבתי החולים".
במעבר טאבה תועדו בימים האחרונים תורים גדולים בדרך לסיני - לאור חג הקורבן שיציינו המוסלמים החל ממחר.
לפני כשנתיים נהרגו יובל קשת (24) מחיפה ומתן לוזון (25) מפתח תקווה בתאונת דרכים בנואיבה שבסיני. השניים, מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים, יצאו יחד עם חמישה חברים נוספים לחצי האי - ונהרגו בדרכם חזרה לארץ כשרכב ההסעות שבו נסעו התנגש חזיתית ברכב שבא ממולו.