ארבע דקות וחצי של ירי ורימונים ללא הפרעה, ובלי שהגיעו שוטרים למקום: זה מה שעבר על תושבי כפר קרע בחצות, באמצע העיר.
הירי והאלימות בכפר קרע

"זה מראה שהם (העבריינים - ח"ש) לא דופקים חשבון למשטרה, כי הם יודעים טוב מאוד שייקח זמן עד שהיא תגיע לזירה. אם הירי היה מתרחש בעיר יהודית תוך חצי דקה כוחות רבים היו מגיעים וסיכוי גדול שהיו תופסים את היורים", כעסו התושבים. "אבל הערבים תמיד מופקרים". לא היו נפגעים באירוע.
התעוזה של העבריינים בכפר קרע מצטרפת לשבוע קשה מאוד שכלל 14 נרצחים בחברה הערבית. רק במקרה הקשה ברמלה שבו נרצחו ארבעה אנשים אחרי השלכת הרימון עצרה המשטרה חשוד במעורבות במעשה.
בכפר קרע נרצחו השנה 5 אנשים, ואנשי היישוב קיימו ישיבות והפגנות לפני שבועיים במטרה לעורר מודעות ולעצור את גל האלימות, אבל התקרית מהלילה ממחישה שהעבריינים עדיין פעילים מאוד ואין מי שיעצור אותם.
באירוע אלימות אחר בעיר קלנסוה, בוצע ירי והושלכו רימונים על בית של משפחה שבנם נרצח לפני שנה בכפר קרע. יתכן שיש קשר בין האירועים מכיוון שאותה משפחה שבנם שנרצח היה נשוי לבת מהמשפחה שאליה ירו בכפר קרע.
גורם במשפחה אמר: "לא יודע איך יהיה הסוף. תמיד הכתובת על הקיר. לצערי למרות הירי והסכנה לא רואים התערבות גופים מהחברה הערבית. כולם שותקים".
1 צפייה בגלריה
תיעוד הרצח של חמזה זרעיני תושב יפיע
תיעוד הרצח של חמזה זרעיני תושב יפיע
תיעוד הרצח של חמזה זרעיני תושב יפיע
גם ביפיע בוצע רצח ביום חמישי ובתיעוד ניתן לראות ארבעה רעולי פנים שירו לעבר רכבו של הקורבן חמזה זרעיני עשרות כדורים ורצחו אותו בדם קר. אביו של הנרצח הוא הראשון שהגיע לזירה הרצח ומצא את בנו ללא רוח חיים. מתחילת השנה נרצחו 175 אנשים בחברה הערבית.