"בתוך פחות מחודש הממשלה תתפטר"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען שראש הממשלה נתניהו מנסה להקים פה "מדינת הלכה ומונרכיה משפחתית". בריאיון לאודי סגל ודוריה למפל הוא העריך שבתוך חודש ישראל תיקלע למשבר חוקתי גדול - שלא יותר ברירה לממשלה אלא להתפטר. האזינו לתחזית הפוליטית.

"גם אם החקיקה תיעצר - ההפגנות יימשכו"

יום לפני "יום ההתנגדות לדיקטטורה" הבהירו ראשי המחאה נגד המהפכה המשפטית שהם לא מתכוונים להפסיק. נדב גלאון, ממובילי המחאה, הצהיר בריאיון לשרון כידון וישי שנרב שהמחאות לא ייפסקו, גם אם החקיקה תיעצר. האזינו להסבר המלא.

"נענינו לפנייה של רוטמן ולוין"

המתווה שזכה לתמיכה הפומבית של מובילי הרפורמה היה מתווה הארבעה. אחד ממחבריו, אלוף במיל' גיורא איילנד, עלה לריאיון אצל אודי סגל וטען שהיתרון של המתווה זה שהוא הוזמן על ידי שמחה רוטמן ויריב לוין. אחר כך הוא כבר חזר בו. האזינו לריאיון שעורר סערה.

הסירוב המהיר של מיכאלי

עוד לפני שפורסם מתווה הארבעה פורסמה ב"ידיעות אחרונות" הטיוטה המובילה של מתווה הנשיא. שעות ספורות לאחר שפורסם, חברת הכנסת מרב מיכאלי כבר מיהרה להכריז בריאיון לשרון כידון וישי שנרב שמתווה הנשיא לא רלוונטי. האזינו לריאיון המלא.

"עכשיו אנחנו נמצאים במלחמה אחרת"

אחד הסיפורים המסעירים של השבוע היה סירובם של טייסי מילואים להתייצב לאימון שנקבע להם. אלוף-משנה במילואים אלכס גן, לשעבר מפקד הטייסת שבה משרתים אותם טייסים, הסביר בריאיון לדודו ארז ויואב רבינוביץ, למה המילואימניקים צודקים. האזינו לריאיון.