1 צפייה בגלריה
מוחמד אלעדוי, עבד וליד, מחמוד אחמד אבו תורקי
מוחמד אלעדוי, עבד וליד, מחמוד אחמד אבו תורקי
מימין: עבד וליד מזערו, מוחמד אל-עדוי ומחמוד אחמד אבו-תורקי
שלושה מקרי רצח במחנה שועפט שבמזרח ירושלים תוך יממה: מחמוד אחמד אבו-תורקי, תושב חברון בשנות ה-40 לחייו, מת היום (שישי) מפצעיו לאחר ששלשום נורה בשועפט, לאחר שככל הנראה נקלע לסכסוך. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.
קרוב משפחתו של אבו-תורקי סיפר כי המנוח התגורר במחנה שועפט בשכירות לצורך עבודה. "לפני כמה ימים ירו בו והוא נפצע קשה. חיכינו שהוא יתאושש ויתעורר כדי שיגיד לנו מי ירה בו, אבל לצערנו הוא מת מפצעיו".
הרוג מירי במהומות בשועפט לאחר הלוויתו של מוחמד אל-עדוי

בלילה נורה למוות עבד וליד מזערו, בן 33, במהלך בקטטה במחנה הפליטים שבמזרח ירושלים. מזערו נורה במהלך ויכוח שהחל לאחר הלווייתו של תושב המחנה, מוחמד אל-עדוי בן ה-18.
אל-עדוי נורה למוות אתמול בבוקר בשועפט ובשעות הערב התקיימה הלווייתו, שלאחריה התפתחה קטטה שבמסגרתה נרצח מזערו. שעות לפני מותו כתב מזערו בעמוד הפייסבוק שלו הספד לאל-עדוי: "שאלוהים ירחם עליך. תן כוח למשפחתך".
קרוב משפחתו של מזערו אמר בצער: "כואב לנו מאוד שצעירים הולכים לנו על כלום. לא ציפינו שזה יקרה. האווירה פה לא פשוטה ואם היא תישאר כמו שהיא - מעשי הרצח יתגברו".
קרוב המשפחה הוסיף כי מעזרו "היה אדם טוב. הוא לא היה קשור לשום סכסוך - ונרצח". לדבריו, הוא נפגע מכדור תועה: "האלימות תביא רק אסונות ונקמות דם. עדיף לסיים כל סכסוך בשיחות ולא לפגוע באזרחים חפים מפשע".