2 צפייה בגלריה
ראש "הכנופייה הירושלמית" איציק בר מוחא
ראש "הכנופייה הירושלמית" איציק בר מוחא
ראש "הכנופייה הירושלמית" איציק בר מוחא
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מטען נפץ התגלה אמש (שני) סמוך לביתו של ראש "הכנופייה הירושלית", איציק בר מוחא, במגדל מגורים ביבנה. המטען, שנמצא סמוך לשעה 23:00, נוטרל כמה שעות לאחר שהוגש כתב אישום נגד שני צעירים מג'לג'וליה בגין ירי סמוך לביתו של בר מוחא באוגוסט 2022.
לפי שכניו המבוהלים של ראש "הכנופייה הירושלמית" גם אמש נשמעו קולות ירי באזור. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום זיהו מטען נפץ בכניסה לבניין בו מתגורר בר מוחא, שהואשם בעשור הקודם בניהול ארגון פשע מהטלפון בכלא. חבלני המשטרה נטרלו את המטען ובאזור נמצאו תרמילי כדורים שנאספו.
2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
"איתרנו מטען חבלה מוכן להפעלה"
(צילום: shutterstock)
מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת יבנה פתחו אמש בסריקות עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת קולות ירי באחד הרחובות בעיר כאשר במקום אותרו מספר תרמילים, לצד איתור חפץ חשוד שהתברר כמטען חבלה המוכן להפעלה".
חבלני המשטרה של מחוז מרכז בודדו את הזירה עד לנטרול המטען בהצלחה - ללא נזק או נפגעים. הם אף ביצעו סריקה נוספת במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור, והממצאים הועברו להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.
במשטרה ציינו כי "היחידה המרכזית של מחוז מרכז סיימה לפני כשבוע חקירה מואצת של אירוע ירי באותו מקום שבוצע על רקע סכסוך פלילי, ובהתאם לממצאי החקירה וטיב הראיות, הוגש לבימ"ש כתב אישום חמור". אתמול כאמור פרקליטות מחוז המרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד סיף א-דין עודה ועלאי עודה בני 21 מג'לג'וליה.