שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) התבטא אתמול (שני) באופן שנוי במחלוקת, כאשר בריאיון בערוץ הכנסת השווה בין נישואי להט"ב לגילוי עריות. כאשר נשאל מדוע שחברי קהילת הלהט"ב לא ייהנו מאותן זכויות המוקנות לזוגות נשואים, וסרלאוף השיב: "אבא ובת יכולים להתחתן? ואח ואחות? למה לא? הם אוהבים האחד את השנייה".
דבריו של וסרלאוף בריאיון
(צילום: ערוץ כנסת )

בהמשך טען וסרלאוף כי לא השווה בין נישואים חד-מיניים לבין גילוי עריות, ואמר כי "אני משווה בין הטיעון שאומר שבגלל שזוג אוהב האחד את השני אז שייהנו מכל הזכויות. אם יש אחרים שגם אוהבים מדוע שגם הם לא ייהנו? זה אומר שיש מדרג מסוים, ואני שמתי את הקו פה ואחרים במקום אחר. זה ההבדל".
וסרלאוף הוסיף: "בעיניך אח ואחות זה לא לגיטימי, ובעיניי שני בנים שמעוניינים להתחתן כדת משה וישראל - זה לא כדת משה וישראל, מה לעשות".
באגודה למען הלהט"ב בישראל מתחו ביקורת חריפה על דבריו של השר, ומסרו כי "היינו רוצים לצחוק מחולשת הטיעונים, כאילו נשלפו מארכיון שנות ה-50, אבל זה פשוט עצוב שאמירות כה בורות וחשוכות מגיעות מאדם בתפקיד ציבורי שנהנה מכספי המיסים שלנו. וסרלאוף, אולי במקום להסית נגד הקהילה כדאי שתחזור להתמקד בעבודתך כשר הנגב והגליל".