תיעוד מתוך קו 969 כשהנוסעת חוסמת את דרכו של האוטובוס

הנהג לא עצר בתחנה - הנוסעת נעמדה מולו על הכביש במחאה שמתארת את תעודת העניות לתחבורה הציבורית בישראל: אירוע חריג התרחש בצהריים (שלישי) ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן עת שאישה שביקשה לעלות לאוטובוס בקו 969 של חברת סופרבוס חסמה את דרכו משום שלא עצר בתחנה. האוטובוס, שהיה מלא בנוסעים, המשיך בדרכו רק אחרי רבע שעה. הנוסעת שחסמה את דרכו לא הצליחה לעלות עליו.
נוכחים באוטובוס, שיוצא אחת לשעה וחצי מבני ברק לטבריה, סיפרו כי לנהג לא הייתה כל אפשרות להעלות עוד נוסעים. "כל הכיסאות וגם המעבר היה מלאים כבר ביציאה מבני ברק", סיפר אחד הנוסעים.
הנוסע סיפר עוד על התקרית החריגה: "היינו בפקק ופתאום האישה הזו נעמדה מחוץ לאוטובוס. הנהג עשה בלימת פתע ואז היא ניגשה לדלת החזיקה אותה ושמה את רגליה מתחת לגלגלים".
1 צפייה בגלריה
צילום מתוך קו 969 כשהנוסעת ורוכבי האופנועים חוסמים את דרכו
צילום מתוך קו 969 כשהנוסעת ורוכבי האופנועים חוסמים את דרכו
שוטרים שהגיעו לזירה פינו את האישה שחסמה את האוטובוס
בשלב זה החליטה האישה לספר לכמה אופנוענים שעמדו ברמזור אדום מה קרה - והם סייעו לה לחסום את האוטובוס. הנהג וכמה נוסעים התקשרו למשטרה, שהגיעה לזירה ופיזרה את החוסמים.
"ברור שאני מבין את התסכול של הנוסעת כי זה קו שעובר כל שעה וחצי, אבל הנהג באמת כבר לא היה יכול להעלות נוסעים", אמר הנוסע. "המעשה שלה לא מוצדק וסתם עיכב את כולנו".
מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "קו 969 מופעל בהתאם להנחיות משרד התחבורה, לרבות זמני היציאה ותדירות הקו. המקרה הנוכחי נמצא בטיפול משטרת ישראל, שהוזמנה למקום למניעת הפרת הסדר שנגרמה על ידי האישה המדוברת ובמטרה לשמור על ביטחון כלל הנוסעים והמעורבים במקרה".