יישוב נוסף נכנס לטווח האש של חיזבאללה: ארגון הטרור השיעי שיגר אמש (שני) כעשר רקטות שעות לאחר חיסול של שניים בדרום לבנון. חלק מהן יורטו, אבל אחרות התפוצצו וגרמו לנזק רב במושב צוריאל הסמוך לכרמיאל ומרוחק כשמונה קילומטרים מהגבול.
בתיעודים מהאזור נראה שיגור של מיירטים רבים לעבר הקטיושות ששיגר חיזבאללה. חלון נופץ בחדר שינה בבית במושב, אוטובוס ניזוק ופגיעה תועדה גם בכביש, ליד רכב. בעקבות זאת, החל חיל האוויר בגל תקיפות של יעדי חיזבאללה.
הנזק הכבד בצוריאל

היירוטים בשמי עכו

שיגור המיירט באזור חיפה - ללהקת ציפורים

ברשת "אל-מנאר" של חיזבאללה נכתב כי "יישוב חדש הצטרף למעגל התקיפות, אחרי המשך התקיפות של אזורים אזרחיים בדרום לבנון. בעקבות התקיפה הישראלית שפגעה באזרחים בחאנין ופצעה משפחה, חיזבאללה תקף לראשונה את מושב צוריאל בעשרות קטיושות".
כמעט במקביל לשיגורים לצוריאל, נשמעו הדי פיצוצים בעכו, בקריות ובאזור חיפה. זמן קצר אחר כך הודיעו בצה"ל כי מיירט שוגר לעבר מטרה שהתבררה כמטרת שווא, ואין חשש לאירוע ביטחוני. במשטרה אמרו כי אותה "מטרה" הייתה להקת ציפורים.
יעל שנער, חברת מועצת העיר חיפה המתגוררת בשכונת בת גלים, סיפרה: "קצת אחרי 22:30 בלילה שמעתי קול נפץ חזק שהרעיד את חלונות הבית, היה לי ברור שזה רעש שקשור למלחמה. הוואטסאפ השכונתי של קבוצת האימהות היה מפוצץ הודעות".
פורסם לראשונה: 23:52, 22.07.24