(צילום: נויל האריס)

אמו של הנער בן ה-13 שעל פי החשד הותקף מינית על ידי מורה בפארק בבאר שבע מתחה ביקורת על החלטת בית המשפט בהארכת המעצר שלא להתיר לפרסם את פרטי החשוד, וסיפרה על הטראומה שעבר בנה. "דאגו לשמו הטוב של התוקף ולא לקורבן", אמרה האם. "ארבעה ימים הוא לא הלך לבית הספר. ביום הראשון הוא התמוטט ופרץ בבכי. בסוף השבוע שעבר היה לו התקף".
הבוקר, לבקשת ynet, התיר בית המשפט המחוזי בבאר שבע לפרסם כי החשוד הוא אורן קורולקר, תושב העיר בן 47, מורה לאזרחות. קורולקר, שמלמד בתיכון בדימונה, נעצר לאחר קבלת תלונתו של הנער על ידי חוקרי מחלק הנוער של תחנת באר שבע. השוטרים הצליחו להתחקות אחר עקבותיו בזכות סרטוני מצלמות אבטחה.
תיעוד: החשוד בורח מהפארק אחרי התקיפה ומשליך את חפציו

1 צפייה בגלריה
אורן קורולקר
אורן קורולקר
המורה החשוד אורן קורולקר. "חיסיון הפרטים - תעודת עניות לבית המשפט"
אל פארק הראשונים בבאר שבע, שם אירעה התקיפה, הגיע החשוד כשבידיו שקית עם חפציו. למשפחתו סיפר כי הוא הולך למקווה. לאחר התקיפה, החשוד תועד נמלט בריצה מהפארק וחצה את רחוב רגר לכיוון בית המשפט. בהמשך, בצומת לכיוון העיר העתיקה, השליך את הכיפה, המגבת והתיק שלו. הפריטים אותרו בסריקות לאחר האירוע ומניתוח הנתונים שנאספו בידי חוקרי הזירה הטכנולוגית.
קורולקר הובא להארכת מעצר שם ביקשה המשטרה לפרסם את שמו, בניסיון להגיע לקורבנות נוספים, אם ישנם. לבקשת סנגוריו, שטענו כי פרסום יפגע בו, שופט בית משפט השלום בבאר שבע רפאל ימיני אסר לפרסם את פרטיו. "זו הזיה שבית המשפט לא התיר לפרסם את הפרטים שלו", אמרה האם. "חיסיון הפרטים שלו זו תעודת עניות לבית המשפט. הם דאגו לשמו הטוב של התוקף ולא לקורבן. פשוט ככה".
האם סיפרה כי "הילד שלי במצב נפשי מאוד מאוד קשה. אנחנו משחקים אותה חזקים כי יש לנו עוד ילדים, שגם בשבילם זו טראומה. שיתפנו אותם במה שקרה. אנחנו מנסים לשרוד את זה". לדבריה, "הוא לא ילד שמראה חולשה. בבית לין, שם יש עובד סוציאלי שהוא חוקר ילדים, עטפו אותנו והדריכו אותנו למי לפנות כדי לקבל עזרה. גם המשטרה פעלה בצורה מדהימה".
על היום שבו הותקף, סיפרה האם: "הילד הלך לפארק כי רצה לדבר עם אבא שלו. מישהו פשוט הגיח מהשיחים ותקף אותו. באותו רגע הצליח לברוח ממנו ורץ לספר לנו. הבחור עוד נשאר שם. נראה היה שהוא ארב לו שם. אחותי רצה לשם וניסתה לאתר אותו. היא ראתה אותו והספיקה לרוץ אחריו. אני התקשרתי ל-100 והם באו במהירות".
לדבריה, "המשטרה הייתה מתוסכלת מזה. גם החוקרים. רצינו לדעת מי זה, האם מדובר במישהו מהאזור, האם הוא באותה שכונה. ואף אחד לא ידע לומר לנו. דרך הפרסומים ידענו מי זה. הילד שלי פתח את הפייסבוק וראה את הפנים של הבן אדם. אמרתי לו שלא יסתכל, שימחק את האפליקציות.
"אני רוצה לומר לכם - תתלוננו. אל תפחדו", אמרה האם. "זה יכול לקרות גם קרוב לבית, במקום הכי בטוח. אני משתפת את כל הקרובים שלי במה שקרה. אני גם מדברת עם הילדים על הכול. צריך לספר ולסמוך על המשטרה כי הם עשו עבודה מדהימה. אחרי שעתיים כבר היה להם חשוד".