כטב"ם התפוצץ בצהריים (שני) בחוות סוסים במרום גולן, בלי שהופעלה אזעקה באזור. לא היו נפגעים, אך שריפה פרצה וטופלה על-ידי חברי כיתת הכוננות. שני סוסים נפצעו מרסיסים.
תיעוד: הכטב"ם בשמי הגולן

2 צפייה בגלריה
רסיסי כטב"מ שנורה מלבנון ויורט נפלו בשטח קיבוץ מרום גולן
רסיסי כטב"מ שנורה מלבנון ויורט נפלו בשטח קיבוץ מרום גולן
שרידי הכטב"ם במרום גולן
מוזי אנידג'ר, חבר הקיבוץ שברמה, סיפר כי במרחק כ-20 מטר מזירת הפגיעה נערך שיעור לילדים באורווה. "הייתי בפודטראק שלי ושמעתי את הבום. ישר נסעתי לאורווה כדי לראות אם צריך עזרה בטיפול בפצועים חלילה. נמנע אסון גדול, אם הוא היה נופל 20 מטר יותר לכיוון האורווה - היה פה אסון מג'דל 2". מאמן הסוסים ומדריך הרכיבה סיפר כי ראה את הכטב"ם מרחף ומגיע לנקודה שבה פגע, "הוא פשוט נפל וצנח". לדבריו, "הילדים בסדר, בסך הכל וקצת בהלם".
מיכל לאופר, שפונתה מקיבוץ דן שבגליל העליון למרום גולן שברמה, סיפרה ל-ynet כי שמעה פיצוץ עז כאשר הייתה באזור לקראת מעבר נוסף, הפעם למרכז. לדבריה, אחרי שלושה חודשים ובשל המצב הבעייתי וללא מסגרות חינוכיות, הם החליטו לעזוב גם את מרום גולן.
"שלחנו את הבן למרכז ועלינו לפה לקפל את הדירה ששכרנו. הלכנו למלון לעשות כביסה עם החברות המפונות, ועם סל הכביסה בידיים שמעתי בום ופיצוץ מטורף. אני ועוד אמא וילדים נכנסו לממ"ד. חלק מהילדים היו בכניסה למלון עם מדריכה שסיפרה כי ראו את הכטב"ם ושמעו את הרעש שלו. ופוף, התפוצץ. כולי רועדת. הוא התפוצץ במרחק של כמאה מטר ממני".