צוות ההגנה של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הודיע היום (ראשון) כי עורך דינו, עמית חדד, חש ברע ולכן לא יוכל להשתתף בדיון שנקבע למחר, יממה לפני הבחירות לכנסת ה-25. עורכת הדין נועה מילשטיין, שמייצגת לצידו את נתניהו בתיק 1000, ביקשה לבטל את הדיון, ואחרי זמן קצר נעתרו השופטים ודחו אותו.
הדיון הבא צפוי להתקיים ביום רביעי, יום לאחר הבחירות, אז תעלה עדה חדשה – אם הבית של המילארדר ג'יימס פאקר בביתו בקיסריה, שני קוסקס. הדיון ביום רביעי יעסוק בתיק 1000 - תיק המתנות - שבו נאשם נתניהו במרמה והפרת אמונים.
2 צפייה בגלריה
עו"ד עמית חדד
עו"ד עמית חדד
עו"ד חדד חש ברע. הדיון יממה לפני הבחירות בוטל
(צילום: יואב דודקביץ')
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו בבית המשפט
בנימין נתניהו בבית המשפט
המשפט יתחדש רק לאחר הבחירות, ברביעי
(צילום: יואב דודקביץ)
נציין כי הודעתו של חדד מגיעה לאחר שבשבוע שעבר דחו השופטים את בקשתו, שלא לקיים את הדיונים השבוע בגלל הבחירות. השופטים קבעו כי המשפט יתקיים כסדרו. הסנגור ביקש אז לבטל את הדיון מחשש ל"שימוש פוליטי בדברים שייאמרו בו", ואמר גם כי הפרקליטות אינה מתנגדת לבקשה.
השופט משה בר-עם הגיב: "בחקירה הראשית המתוכננת לא אמורות להיות כותרות". ראש ההרכב, השופטת רבקה פרידמן פלדמן, הוסיפה שהדיונים יתקיימו ואמרה כי "אנחנו יודעים על הבחירות לא מהיום".
באותו דיון ביקרו השופטים את ראש צוות תיק 1000 בפרקליטות מיסוי וכלכלה, התובע אלון גילדין, לאחר שהודיע שקוסקס לא תוכל כפי הנראה להעיד מחר, אך לבסוף הסתבר שתוכל להעיד, אולם כאמור עדותה תחל רק ברביעי. אחרי עדותה של קוסקס צפויים להעיד כמה עדים נוספים בתיק 1000, למשך זמן קצר. עדותו של איש העסקים, המיליארדר ארנון מילצ'ן, שתוכננה גם כן להתקיים בקרוב, תידחה עקב פרוצדורה רפואית שמחייבת טיפולים וזמן התאוששות.